We hebben de afgelopen week geproef en DAMN was is het lekker gewordenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, van het weekend een bijzonder goed weekend gehad. Onderdeel was afgelopen zaterdag. Toen hebben we ons eigen bier gebrouwen. Paar maandjes wachten
Een hoppige tripel van zeker 7%
Tijdens het brouwen hebben we een aardig aantal bieren geproefd. Dus ook wat inspiratie voor de volgende keren.
heb het verleden jaar geproefd tijdens een weekendje Brugge....quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
ik heb hier een fles brugse zot staan, ben toch wel benieuwd
[ afbeelding ]
Ben er verzot op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
ik heb hier een fles brugse zot staan, ben toch wel benieuwd
[ afbeelding ]
Die is inderdaad heel erg lekker, had een vriend van me laatst meegenomen. Echt speciaal bierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Pas nog een Gouden Carolus “Cuvée van de Keizer” uit 2001 op. Lekker
dat moet wel heel speciaal zijn geweest, normaal zou ik een bier niet te lang laten staan. Laat toch weer zien dat er nog producten zijn die op natuurlijke wijze worden gemaakt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
Pas nog een Gouden Carolus “Cuvée van de Keizer” uit 2001 op. Lekker
Nee, we zaterdag naar het Brussels Bierweekendquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef Everlong het volgende:
Gisteravond voor het eerst iets van Brouwerij de Molen op. Ik heb een aantal flesjes voor m'n verjaardag gehad en gister dan de Bommen en Granaten open gemaakt. Bijzonder biertje, mooie rood/oranje kleur, het deed me qua smaak denken aan Pannepot, maar dan iets milder en makkelijker te drinken (wel wat stroperig/romig overigens). Het is een sterk biertje, 15.2%. Het zou wat fruitig moeten smaken, maar dat vond ik niet heel sterk naar voren komen. Verder heeft het een redelijk bittere smaak die langzaam verdwijnt.
De flessen zijn ook erg mooi, die krijgt een leuk plekje
[ afbeelding ]
Gaat er trouwens iemand naar het Brugs bierfestival?
Leuke naam voor een biertje.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:01 schreef Everlong het volgende:
Ik heb een aantal flesjes voor m'n verjaardag gehad en gister dan de Bommen en Granaten open gemaakt.
waar te koop?quote:Op zondag 12 september 2010 20:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ons zelfgemaakte bier
[ afbeelding ]
Nog nergens maar mocht het ooit gaan gebeuren dan hoor je het welquote:
Wanneer nodig je ons uit?quote:Op zondag 12 september 2010 21:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nog nergens maar mocht het ooit gaan gebeuren dan hoor je het wel
Eerst maar eens de feedback afwachten van mensen die het te drinken krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |