Hier ging het al mis.quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Deprater het volgende:
Waarom moet ik iedere dag in de telegraaf lezen
volkskrant + nrcquote:
als ie maar niet gaat blazen, want dat moet dan ook weer in het nieuws komenquote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die zegt vast ook geen miauw meer.
voor de fotosoep of erna??quote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik wil haar toch wel naakt zien, uit nieuwsgierigheid.
maakt mij niet uit.quote:
jij kan helemaal niet lezenquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Na 8 woorden hield ik op met lezen
Nou, toch fijn dat je nog even de moeite neemt om het te melden.quote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Je kan niet eens lezenquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef FCZwolleZuid het volgende:
quote:Op zondag 22 november 2009 23:16 schreef Deprater het volgende:
Ik hoop dat ze iedere week haar naam googled en dit topic zal vinden
Dat.quote:Op maandag 23 november 2009 10:04 schreef Sapstengel het volgende:
De Telegraaf lezen en dan klagen over het nieuws.
Dat is net als op vakantie gaan naar Marokko en dan klagen dat er teveel Marokkanen zijn.
Aandachtshoer I - het beste wat ze kunnen plaatsen in de playboyquote:Op maandag 23 november 2009 10:11 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik kan niet wachten op de kersteditie![]()
![]()
Aandachtshoer II - zo moeder, zo dochterquote:
Ik hoop voor der dat die borsten gephotoshoped zijnquote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef wise het volgende:
geile milf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met dochter
[ afbeelding ]
Gilfjequote:Op maandag 23 november 2009 16:47 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou haar geven.
Open vraag: Wie zou haar geven?
gatverdamme...die dochter met de dikke plamuurlaagquote:Op maandag 23 november 2009 16:30 schreef wise het volgende:
geile milf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met dochter
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 17:05 schreef DjinN het volgende:
[..]
gatverdamme...die dochter met de dikke plamuurlaag
maar wel uitkijken dat haar gezicht niet afbrokkelt danquote:Op maandag 23 november 2009 17:10 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon keihard doen
Jaloerse vrouwenquote:Op maandag 23 november 2009 17:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
maar wel uitkijken dat haar gezicht niet afbrokkelt dan
waarom wordt je meteen als jaloers bestempeld als je vind dat iemand z'n make-up lelijk isquote:
omdat hij stiekem verliefd op der is en nu kraak je er af en dan moet hij wel met iets gevatst terugkomenquote:Op maandag 23 november 2009 18:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
waarom wordt je meteen als jaloers bestempeld als je vind dat iemand z'n make-up lelijk is![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
moet je niet zo'n tokkiekrant lezen, pauper.
Moet dat? Dat lijkt me een grove misdaad tegen de menselijkheid. Hophop naar het internationaal gerechtshof in Den Haag!quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Deprater het volgende:
Waarom moet ik iedere dag in de telegraaf lezen
Me 2.quote:Op maandag 23 november 2009 16:47 schreef Nikmans het volgende:
Ik zou haar geven.
Open vraag: Wie zou haar geven?
alsjeblieft, stop met de telegraaf lezen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef Deprater het volgende:
En ze staat er ook vandaag weer in![]()
die ouwe tang betaald er voor lijkt me
Waarom lees je dan überhaupt (het privé gedeelte van) de Telegraaf?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef Deprater het volgende:
nee ze staat op frontpage van de telegraafquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:32 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Waarom lees je dan überhaupt (het privé gedeelte van de) Telegraaf?
Runescapeanubisfanquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef Deprater het volgende:
quote:Dit is het mooiste cadeau ooit. Ik moet even slikken hoor...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |