Als ze geen blokkeer-functie zouden hebben, zou dat idd wellicht werkenquote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Acinonyx het volgende:
gewoon net zolang blijven kleppen en onzin uitkramen tot ze uiteindelijk antwoord geven, dat werkt
quote:Op zondag 22 november 2009 21:39 schreef amvrosios het volgende:
hahaha!!! ts is autist
Bel op?quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef jn01 het volgende:
Heb je ff iemand nodig om een en ander te reagelen, reageert die doos niet... Kan gebeuren opzich... Maar vandaag wist iemand het voor mekaar te krijgen wel zijn MSNnaam te wijzigen terwijl ik op antwoord wacht!
![]()
Als je ff geen tijd/zin of weet ik het heb om te praten; zeg het dan gewoon![]()
Klacht: Mensen die aanwezig zijn, en je negeren op msn als je tegen ze praat, en vervolgens (hoe dom ze ook zijn) wel laten merken dat ze aanwezig zijn.
Reagelenquote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef jn01 het volgende:
Heb je ff iemand nodig om een en ander te reagelen, reageert die doos niet... Kan gebeuren opzich... Maar vandaag wist iemand het voor mekaar te krijgen wel zijn MSNnaam te wijzigen terwijl ik op antwoord wacht!
![]()
Als je ff geen tijd/zin of weet ik het heb om te praten; zeg het dan gewoon![]()
Klacht: Mensen die aanwezig zijn, en je negeren op msn als je tegen ze praat, en vervolgens (hoe dom ze ook zijn) wel laten merken dat ze aanwezig zijn.
Ah, onze ervaringsdeskundige spreekt...quote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Acinonyx het volgende:
gewoon net zolang blijven kleppen en onzin uitkramen tot ze uiteindelijk antwoord geven, dat werkt
dat heet gwn een faalhaasquote:Op zondag 22 november 2009 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, onze ervaringsdeskundige spreekt...
postduifquote:
Heel gwn.quote:
Je kan je status ook aanpassen.quote:Op maandag 23 november 2009 00:13 schreef Pssstt het volgende:
Zoo irritant, sinds msn en de mobielle telefoon denken de mensen maar dat je altijd bereikbaar moet zijn.
Ik heb eigenlijk altijd mijn msn aanstaan, maar dat betekend niet dat ik tijd/zin heb om te msnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |