Oh klinkt lekker! Ga ik eens proberen. Dankjewel!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee joh, bij wraps doe ik altijd maar wat. Ik gooi drie gehalveerde paprika's in de oven, laat ze lekker zwart blakeren onder de grill, dan even in een plastic zak uit luiten wasemen, velletjes eraf peuteren en dan husselen met wat rode ui in reepjes, gehalveerde tomaten en komkommer zodat 't lekker lauwwarm in een wrap kan met wat chilisaus en zure room. Qua kruiden doe ik er altijd wat komijn, wat peper en zout en knoflook door. Voor mij dus nog een schepje kikkererwten door 't mengseltje en voor m'n lief rooster ik een kipfilet in de grill (kan tegelijk met die paprika's) die er ook in reepjes doorheen kan.
Inderdaad nogal boven de planning, maar aangezien we vorige weken wel eens voor 40 euro klaar waren voor 7 dagen, kon het wel een keertje. En ik heb zin in al het lekkere eten.quote:Op maandag 1 februari 2010 16:18 schreef Stiemie het volgende:
Oh ja als dat de planning is, dan zit je er wel wat boven inderdaad! Wij zijn met 2,5 (2 volwassenen, een peuter en een baby. Al krijgt die laatste natuurlijk alleen nog flessen melk)
Ik heb trouwens wel het idee dat je goedkoper uit bent als je alles in 1 keer koopt dan wanneer je elke dag boodschappen doet. Ik ben nogal van de lekkere impulsaankopen heb ik ontdektEn nu is er een planning en daardoor gooien we ook nog eens minder eten weg. Dat vond ik altijd zo zonde!
Jouw weblog is echt superquote:Op maandag 1 februari 2010 17:55 schreef Windigo het volgende:
Maandag: Mac and cheese van geitenkaas, geroosterde paprika, rode peper en zwarte olijven
Dinsdag: Frietje halen waarschijnlijk, ik moet onderweg ergens eten
Woensdag: Groentenstoofpot van aardappel, wortel, ui en bier
Donderdag: Gebakken aardappels met salade met geitenkaas
Vrijdag: Noodles met groenten in pindasaus
Zaterdag: Zuurkool met gekookte aardappels en vegaburger
Zondag: roergebakken tofu met rendangsaus en sperzieboontjes
Zoals je ziet begint het nu echt over te gaan op vegetarisch eten bij mij, ben de overgangsfase van vlees naar vega aan het afronden.
Alleen jammer dat alles in het Engels isquote:
Tsja ik wilde het graag internationaal leesbaar hebben, ik hoop ooit een groot publiek te krijgenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alles in het Engels is
Boeiend. Ze schrijft prima Engels en het is nou ook weer geen raketwetenschap.quote:Op maandag 1 februari 2010 21:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Alleen jammer dat alles in het Engels is
Red bell peppers zijn geroosterde paprika's, chillies zijn rode pepers. Er zitten dus wel rode pepers in het recept, maar kijk uit dat je geen rode pepers gaat roosteren! Dat zou een beetje pijnlijk worden voor je gehemeltequote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Boeiend. Ze schrijft prima Engels en het is nou ook weer geen raketwetenschap.
Ik ga van de week voor de penne met geroosterde pepers en geitenkaas
quote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Boeiend. Ze schrijft prima Engels en het is nou ook weer geen raketwetenschap.
Ik ga van de week voor de penne met geroosterde pepers en geitenkaas
There you go alreadyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 07:52 schreef Windigo het volgende:
[..]
Red bell peppers zijn geroosterde paprika's, chillies zijn rode pepers. Er zitten dus wel rode pepers in het recept, maar kijk uit dat je geen rode pepers gaat roosteren! Dat zou een beetje pijnlijk worden voor je gehemelte
Het is echt niks bijzonders hoor; 'lekker vegetarisch' (gesponsord door het Nederlands Zuivelbureauquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Mjan, welk kookboekje is dat? Ik zie vanalles wat ik graag zou proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |