Nou, dat is dan heel interessant waarom ik het niet krijg en waarom mij verteld is bij de woningcoörperatie dat het hier pas vanaf 23 is. Ik ken overigens ook niemand van mijn leeftijd of daaronder die het krijgt. Dus ik snap niet dat je dit kan zeggen? Mijn huur is 411 euro (ja ik weet het heel duur voor mijn inkomen maar iets goedkopers is niet te krijgen) en mijn inkomen is onder het minimum, dus als er iemand recht op zou moeten hebben.. Denk toch echt dat je bron niet kloptquote:Op maandag 8 maart 2010 10:52 schreef Puala het volgende:
Huurtoeslag krijg je vanaf je 18e. Mits je onder een bepaald bedrag huur zit en aan bepaalde voorwaarden voldoet
Graag gedaanquote:Op maandag 8 maart 2010 11:03 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bedankt, enne, ontopic maar weer?![]()
Ik ga vanavond uit eten, mijn vader betaalt, joepie!
jaloers op jouw weekquote:Op maandag 8 maart 2010 18:06 schreef Xennia het volgende:
Maandag: groene aspergetips met ham, ei en hollandaise saus, krieltjes
Dinsdag: varkenshaassate met gebakken uitjes, aardappeltjes in schil, komkommersalade
Woensdag: pasta met pittige tomatensaus, salami, olijven, courgette en pijnboompitten
Donderdag: broodje hamburger en salade
Vrijdag: witlof ham en kaas uit de oven
Zaterdag: uit eten
Zondag: zelfgemaakte tapas; kippenvleugels in bier, pittige gehaktballetjes in tomatensaus, wraps met zalm, sla en kruidenkaas, chorizo in sherry, stokbrood en tapenades
Dat klinkt toch heel low budgetquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:49 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik moet toch ook maar weer aan de menu's, rekening keldert te snel![]()
Do: lasagna
Vrij: Rest lasagna
Za: burrito's
Zo: er komen vrienden eten: Broccolisoep met gerookte kip, een groene salade en stokbrood. Misschien nog een kleine quiche
(over quiche gesproken, kunnen we het recept van de quiche met peer, walnoten en geitekaas krijgen, minilot?
Jazeker, is gewoon van Foodgawker geplukt:quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:49 schreef _Calimero_ het volgende:
(over quiche gesproken, kunnen we het recept van de quiche met peer, walnoten en geitekaas krijgen, minilot?
Ja, nou, dat is natuurlijk heel erg leuk om te doen, maar steeds als ik een ander soort korstdeeg probeer dan denk ik telkens: neh, paté brisee fine is tóch beter.quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:25 schreef ColdFeet het volgende:
Ik probeer echt vanalles en nog wat; van een volkoren korst met walnoten en parmezaan tot de 5-minutenvariant van Locatelli. Het perfecte recept hangt voor mij echt af van de rest van het gerecht.
quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, nou, dat is natuurlijk heel erg leuk om te doen, maar steeds als ik een ander soort korstdeeg probeer dan denk ik telkens: neh, paté brisee fine is tóch beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |