Dan heb je het met een beetje mazzel vrijdag of zaterdag al in huis.quote:Op maandag 23 november 2009 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, even terugkomend op mijn CC-vraagje: het is goed gegaan, heb de invoice gekregen met daarop 18 dollar shipping & handling fees. En wordt vandaag al verscheept![]()
Meh, maar m'n nagels zijn nog zo kortquote:Op maandag 23 november 2009 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan heb je het met een beetje mazzel vrijdag of zaterdag al in huis.
Dan kan je mooi donkere kleurtjes gebruiken. Die zijn mooi op korte nagels.quote:Op maandag 23 november 2009 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Meh, maar m'n nagels zijn nog zo kort
nee, da werkt niet. heb het uitgeprobeerd, maar duurt eerder langerquote:Op maandag 23 november 2009 11:37 schreef bernies het volgende:
Even een vraag over de lamp die je gebruikt voor de gelnagels.
Kan je hiermee ook gewone nagellak sneller laten drogen? Of heeft dat totaal geen zin?
Zoiets?quote:Op maandag 23 november 2009 12:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan kan je mooi donkere kleurtjes gebruiken. Die zijn mooi op korte nagels.
Oh, dan hoop ik dat ik het ook goed heb gedaan!quote:Op maandag 23 november 2009 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Nou, even terugkomend op mijn CC-vraagje: het is goed gegaan, heb de invoice gekregen met daarop 18 dollar shipping & handling fees. En wordt vandaag al verscheept![]()
Eigenlijk zou je dan op een hand dit moeten gebruiken en op de andere niet, dan weet je of het echt werkt!quote:Op maandag 23 november 2009 13:23 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou toch nog ff heen en weer gerend. Weer teruggekomen met Herome Growth Explosion. Elke dag 1 druppel op je nagel smeren 14 dagen lang en dan zou je snellere groei moeten hebben, aldus Herome. Nou vanavond even meten en dan gaan we beginnen![]()
Maar dan kan ik zeker geen lak op, hmmm![]()
Ga ik ook doenquote:Op maandag 23 november 2009 13:45 schreef bernies het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dan op een hand dit moeten gebruiken en op de andere niet, dan weet je of het echt werkt!
(zou je zien groeit het dubbel zo snel, kan je weer gaan bijvijlen)
Ja een euro of 13quote:Op maandag 23 november 2009 13:57 schreef mmascha het volgende:
Gokje: geen verschil? Was het duur spul? Ik ben echt benieuwd en hoop dat het wat doet!
Gister zei mijn schoonmoeder over mijn nagels: Zijn dat kunstnagels? Ik:Neehoor, helemaal van mezelf. Schoonmoeder: Wat heb jij mooie nagels!
wanneer heb je besteld?quote:Op maandag 23 november 2009 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dan hoop ik dat ik het ook goed heb gedaan!. Heb nog niets gehoord behalve natuurlijk een orderbevestiging.
Ook gisteravond. Hoe heb je dat nu precies gedaan met betalen?quote:
Ach dat lost een topcoat wel op.quote:Op maandag 23 november 2009 15:36 schreef Oblivion het volgende:
Jammer dat het zo korrelig wordt als je zelf mengt.
Die mint kleur is wel mooi, wat heb je exact gedaan?
't gaat niet altijd goed hoor, soms reageren verschillende lakjes echt raar op elkaar. Vaak helpt mengen binnen 't zelfde merk welquote:Op maandag 23 november 2009 15:39 schreef Syrena het volgende:
OMG kun je zelf mengen?![]()
![]()
![]()
Ik ben echt een enorme n00b
Naja, als een gewone CC betaling, en in het opmerkingenveld heb ik die opmerking geplaatst...quote:Op maandag 23 november 2009 15:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ook gisteravond. Hoe heb je dat nu precies gedaan met betalen?
en toen kreeg ik later op de dag een invoice met de juiste shipping fees.quote:Payment Method : Mastercard
Comment : Please ship in SMALL FLAT RATE BOX (18 USD)
Maar je moest wel eerst een vakje selecteren met een verzendmethode, toch? Die kon ik tenminste niet 'uitzetten'. Daarbij heb ik voor de zekerheid maar voor de goedkoopste gekozen en ook als comment 'please apply flat rate small' opgeschreven.quote:Op maandag 23 november 2009 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, als een gewone CC betaling, en in het opmerkingenveld heb ik die opmerking geplaatst...
[..]
en toen kreeg ik later op de dag een invoice met de juiste shipping fees.
Ja dat heb ik ook gedaan, just in casequote:Op maandag 23 november 2009 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar je moest wel eerst een vakje selecteren met een verzendmethode, toch? Die kon ik tenminste niet 'uitzetten'. Daarbij heb ik voor de zekerheid maar voor de goedkoopste gekozen en ook als comment 'please apply flat rate small' opgeschreven.
Ik heb alleen daarna niets meer gekregen in m'n mail. Maar ik wacht nog even af, het zal vast goed komen..
Bij de status staat wel In Process! Als ik morgenochtend nog niets heb gehoord mail ik nog wel even. Tenslotte is in Amerika de werkdag ook nog lang niet voorbij.quote:Op maandag 23 november 2009 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan, just in case
Anders even achteraan mailen
Nope! Heb wel een eenmanszaak maar niet in het nageltjes genre, zouden ze daar moeilijk over doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |