ridgefiller van de etosquote:Op maandag 23 november 2009 21:58 schreef bernies het volgende:
[..]
O...welke basecoat gebruik je, wellicht is daarmee nog een beter effect te halen?
Probeer eens een andere of voor de test zonder?quote:
quote:Op maandag 23 november 2009 21:53 schreef GlowMouse het volgende:
Nog iemand tips om dollars aan te besteden? Liefst kleine dingen ivm invoerrechten. Ik heb laatst wat binnengekregen op Paypal, en het levert geen rente op maar het is ook weer zonde om om te wisselen ivm de wisselkoers.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
Koop cadeautjes voor mij op Transdesign.com.
nicequote:Op maandag 23 november 2009 21:59 schreef mmascha het volgende:
MiMu! Bedankt voor de zelf-lakjes-mengen-tip! Kijk eens wat ik nu heb:
[ afbeelding ]
Mijn eigengemaakte grijs![]()
[ afbeelding ]
Het waren lakjes uit zo'n french-setje van Douglas. Drielaagjes lak en je zag nog geen kleurverschil tussen roze en wit. De menglakjes hebben nog niet echt veel pigment maar met 3 laagjes vind ik het best aardig. Die donkere was een oranje/bruin glitterlakje. Beetje paars erbij en voila! Ik ben over die nog niet helemaal tevreden. Misschien dat ik morgen nog iets ander bij gooi.
Foto's zijn op z'n kant. Macje doet dat altijd meteen goed maar laptop moet ik dat nog leren
ga je er nou in totaal een stuk of 25 bestellen?quote:Op maandag 23 november 2009 22:13 schreef Kleintje19 het volgende:
zijn jullie klaar voor een enorme foto-spam van mijn wishlist die nog niet klaar is![]()
komt ie:
CG
[ afbeelding ]
Free love
[ afbeelding ]
Meteor shower
[ afbeelding ]
Bad kitty
[ afbeelding ]
Let's do it in 3-D
[ afbeelding ]
C-C-Courage
[ afbeelding ]
Dorothy who?
[ afbeelding ]
Preppy pink
[ afbeelding ]
Short and sassy
[ afbeelding ]
Flyin high & Heli-yum (duurt nog ff)
Zo, en nu heb ik geen zin meer, maar van opi komen er morgen nog 13, en nog 5 erbij van overige merken, post ik morgen wel
nee johquote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ga je er nou in totaal een stuk of 25 bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2009 22:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee joh
Hahahaha!! Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
foto!quote:Op maandag 23 november 2009 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
mn gel nagels zijn er trouwens af, ik loop mega voorschut, me handen zien er niet uit![]()
moet heel snel naar oblial zijn ze nu trouwens te kort om iets mee te kunnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |