Als je had gelezen was het op de rondweg en niet de Boschdijk, maar waar TS geflitst is was ook vlakbij de edison ja.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Ach jong, gewoon instappen inde beemer en rijden..![]()
fuck die overheid met hun ziellige excuus... Boschdijk is coolDaar ligt de edisonstraat toch in de buurt..?
![]()
whehehe nee... dat is een misdrijfquote:Op woensdag 25 november 2009 12:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Ach jong, gewoon instappen inde beemer en rijden..![]()
fuck die overheid met hun ziellige excuus... Boschdijk is coolDaar ligt de edisonstraat toch in de buurt..?
![]()
Nee want je hebt een ontzegging om deel te nemen aan het verkeer. Ook al val je onder de verantwoording van een instructeur.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:00 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
whehehe nee... dat is een misdrijf![]()
Ik accpteer mun boete en ontzegging gewoon.
Ik hoop alleen wel dat ze baseren op 70 /69.
Dan benk um 10 dagen kwijt en zo'n 1000 euro.
Daar ben ik dan al zeker ziek genoeg van.
Even een vraagje he?
Ik ben bezig met mijn motorijbewijs... mag ik wel lessen eigenlijk?
Bij motorrijles niet, dan is de feiteiljke bestuurder (degene die les heeft dus) ook de juridische bestuurder.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef r8ality het volgende:
Aan de andere kant, juridische bestuurder is de instructeur. En zijn rijbewijs is natuurlijk gewoon geldig.
Nee.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:00 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef r8ality het volgende:
En zijn rijbewijs is natuurlijk gewoon geldig.
Is ook niet in Nederland gebeurd, en het was inderdaad niet 1 biertje maar 1 pint - een flink biertje dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:25 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Op een biertje??? Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk....
Ik heb vandaag contact gezocht met Paleis van Justitie Den Bosch en een fax gestuurd met uitleg.
Er werd gemeld dat waarschijnlijk er vandaag of morgen een beslissing gaat komen inzake mijn feit.
Ik wacht met enige spanning af...
Da's eigenlijk best een toepasselijke straatnaam, bedacht ik zojuist.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:45 schreef Turquaz52 het volgende:
Daar ligt de edisonstraat toch in de buurt..?![]()
Ik moest er meteen aan denken toen ik dit las. De Boschdijk is niet de rondweg en géén 70 km weg.quote:Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Nerdmans het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ilometer-te-hard.ece
daar heb je t al...
Ik zou als ik jou was niet hopen, maar van de feiten uitgaan. Dat betekent dus de boete die ik eerder postte en bovendien dus die EMG van bijna 800 euro, die komt er lekker bovenop om je nog zieker te maken...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:00 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
whehehe nee... dat is een misdrijf![]()
Ik accpteer mun boete en ontzegging gewoon.
Ik hoop alleen wel dat ze baseren op 70 /69.
Dan benk um 10 dagen kwijt en zo'n 1000 euro.
Daar ben ik dan al zeker ziek genoeg van.
Even een vraagje he?
Ik heb zo'n hekel aan zo'n uitspraken. Zal wel weer een of andere groene hippie zijn.quote:Helemaal mee eens, deze idioot moeten ze vervolgen voor poging tot moord!
Anti aso brigade - 22-11-2009 | 19:54
Ik heb de Boschdijk bekeken op Google Streetview, en er is wel degelijk een deel waar 70 km/u is toegestaan. Dat staat dan na iedere kruising weer aangegeven.quote:Op woensdag 25 november 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moest er meteen aan denken toen ik dit las. De Boschdijk is niet de rondweg en géén 70 km weg.
Ga niet lopen zeiken over bordjes
Nee, het mag sowieso niet. Je rijbewijs is niet alleen ingenomen, maar ook je rijbevoegdheid. Lessen mag nooit onder die omstandigheden, in welk voertuig dan ook.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:18 schreef r8ality het volgende:
Aan de andere kant, juridische bestuurder is de instructeur. En zijn rijbewijs is natuurlijk gewoon geldig.
Maar om onnodig geneuzel te voorkomen zou ik het maar gewoon niet doen.
Dus bij te hard rijden speel je voor eigen rechter?quote:Op donderdag 26 november 2009 01:22 schreef Brembo het volgende:
http://www.waarmaarraar.n(...)an_111_888_euro.html
Niks duur, had je maar aan de snelheid moeten houden ipv eigen rechter spelen.
Nee, en ik vraag het me af, gezien je auto-capriolen, of het wel verstandig is... een motor...quote:Op woensdag 25 november 2009 13:00 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Even een vraagje he?
O, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:24 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Bij motorrijles niet, dan is de feiteiljke bestuurder (degene die les heeft dus) ook de juridische bestuurder.
Hoi ,quote:Op donderdag 26 november 2009 01:10 schreef Light het volgende:
[..]
Ik heb de Boschdijk bekeken op Google Streetview, en er is wel degelijk een deel waar 70 km/u is toegestaan. Dat staat dan na iedere kruising weer aangegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |