abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 januari 2010 @ 15:51:41 #251
182073 invine
blablabla etc.
pi_76810291
Die rotonde is verschrikkelijk en zorgt voor heel veel verwarring. Daar kan je het ook op gooien natuurlijk maar waarom zou een ambtenaar daar zoveel moeite voor doen
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_76810577
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef invine het volgende:
Die rotonde is verschrikkelijk en zorgt voor heel veel verwarring. Daar kan je het ook op gooien natuurlijk maar waarom zou een ambtenaar daar zoveel moeite voor doen
tja dat vraag ik me dus ook af.
Ik ben over t algemeen best redelijk sportief enzo en betaal gewoon zonder veel gemopper boete's
Echter in deze bewuste situatie was er werkelijk niets aan de hand.

Misschien had de ambtenaar zelf een slechte nacht gehad ruzie thuis ofzo
Zag hij mij met een dikke smile muziekje aan in de bmw en gunde hij mij mun dag niet ofzo.
Ik snap er zelf in ieder geval niet veel van.

Echter heb ik wel eens negatieve associatie in de wijk waar ik werk.
Mensen weten dat ik ook een pimppreza heb. echter rijden er 3 exemplaren rond.
En hebben ze allen een zware rechtervoet.
Iedereen die mij kent rekent mij alle ritten van de drie aan en voor de anderen geldt t zelfde.

Ik heb zelfs familie van mn m oeder gehad die zijn gaan klagen bij mijn ouders over mijn rijstijl.
Dat was in de periode dat ik zonder rijbewijs zat.
Hadden me gespot in veldhoven met piepende banden en asociaal rijgedrag. Ik zat zielig op kantoor zonder papiertje met de pimppreza in de garage thuis....
Dus wellicht had die man een verkeerde asociatie ofzo...

geen idee werkelijk
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_76967402
leer rijden dude...
  maandag 18 januari 2010 @ 15:35:58 #254
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_76967875
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ik heb zelfs familie van mn m oeder gehad die zijn gaan klagen bij mijn ouders over mijn rijstijl.
Dat was in de periode dat ik zonder rijbewijs zat.
[..].Dus wellicht had die man een verkeerde asociatie ofzo...

geen idee werkelijk

Dat er geen lichtje bij je gaat branden.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  maandag 18 januari 2010 @ 15:38:15 #255
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_76967974
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef BOKA het volgende:

[..]

Dat er geen lichtje bij je gaat branden.
Uhm, hij zegt toch dat hij dat niet was, maar iemand anders met toevallig ook een Impreza?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  maandag 18 januari 2010 @ 15:53:29 #256
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_76968786
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:38 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Uhm, hij zegt toch dat hij dat niet was, maar iemand anders met toevallig ook een Impreza?
Hoe moesten die mensen weten dat TS zijn rijbewijs kwijt was?

Mensen kennen TS en zijn auto blijkbaar -> ze weten dat hij als een idioot rijdt -> zien dezelfde auto als die van TS als een idioot rijden -> gaan klagen bij de moeder van TS
TS gaat zielig lopen doen "da was ik niet, ik had namelijk tijdelijk geen rijbewijs " Goh, hoe zou dat nu komen en waarom komen die mensen bij hem zijn moeder klagen?
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_76974917
als ze op die rotonde boete's uitdelen dan zijn ze wel heel diep gezakt.
het is een onlogisch stuk asfalt waar je moet wachten als er verkeer oprijdt.
het enige op het wegdek zijn haaientanden voor elke oprit.(op de rotonde zelf)
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  maandag 18 januari 2010 @ 19:12:28 #258
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_76978412
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:53 schreef BOKA het volgende:

[..]

Hoe moesten die mensen weten dat TS zijn rijbewijs kwijt was?

Mensen kennen TS en zijn auto blijkbaar -> ze weten dat hij als een idioot rijdt -> zien dezelfde auto als die van TS als een idioot rijden -> gaan klagen bij de moeder van TS
TS gaat zielig lopen doen "da was ik niet, ik had namelijk tijdelijk geen rijbewijs [ afbeelding ]" Goh, hoe zou dat nu komen en waarom komen die mensen bij hem zijn moeder klagen?
Je hebt overigens wel een punt daar.
T gaat ermij om dat je soms de pineut bent door verkeerde associatie.

Daarbij heb ik idd een zware rechtervoet, maar ben geen wegpiraat.
Verder is als een idioot rijden in veel ogen al als een auto sneller dan normaal optrekt en als er geluid uit komt. Er staan regelmatig mensen te wuiven en te zwaaien dat t rustiger aan moet ofzo.
Dat terwijl ik dan net 60 rijdt waar 50 mag.
De beleving is dan zo en ben ik direct al wegpiraat in hun ogen.
pi_76979524
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Je hebt overigens wel een punt daar.
T gaat ermij om dat je soms de pineut bent door verkeerde associatie.

Daarbij heb ik idd een zware rechtervoet, maar ben geen wegpiraat.
Verder is als een idioot rijden in veel ogen al als een auto sneller dan normaal optrekt en als er geluid uit komt. Er staan regelmatig mensen te wuiven en te zwaaien dat t rustiger aan moet ofzo.
Dat terwijl ik dan net 60 rijdt waar 50 mag.
De beleving is dan zo en ben ik direct al wegpiraat in hun ogen.
60 waar 50 noem ik je geen wegpiraat, maar iemand die 89 (of 69) km te hard rijdt in de bebouwde kom, is een wegpiraat.
Of ga je nou beweren dat dat normaal is? zielige paupert ben je, ze moeten goftedomme je rijbewijs voorgoed innemen, opnieuw halen. Met een ontzegging van de rijbevoegdheid van 3 jaar.

En nee, ik ben niet tegen hardrijden. Als je 210 had gereden op de snelweg is het een ander verhaal dan wanneer je 140 rijdt waar je 50 mag
pi_76979575
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef Smart-Einstein het volgende:

[..]

60 waar 50 noem ik je geen wegpiraat, maar iemand die 89 (of 69) km te hard rijdt in de bebouwde kom, is een wegpiraat.
Of ga je nou beweren dat dat normaal is? zielige paupert ben je, ze moeten goftedomme je rijbewijs voorgoed innemen, opnieuw halen. Met een ontzegging van de rijbevoegdheid van 3 jaar.
Ah. Een jaloers typeje...
pi_76979672
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ah. Een jaloers typeje...
Begrijp jij het woord jaloers wel?
Ben ik jaloers op hem omdat hij 140 rijdt waar hij 50 mag, en zichzelf geen wegpiraat noemt.
Doe eens een woordenboek pakken.
pi_76979858
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef Smart-Einstein het volgende:

[..]

Begrijp jij het woord jaloers wel?
Ben ik jaloers op hem omdat hij 140 rijdt waar hij 50 mag, en zichzelf geen wegpiraat noemt.
Doe eens een woordenboek pakken.
Ik denk dat je jaloers bent op de auto's die TS heeft. En dus indirect dat hij snelheden haalt waar jij alleen maar van droomt.

Als je de situatie kent waar TS gepakt is, dan snap je wel dat het daar dagelijks prijs is.
pi_76980206
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik denk dat je jaloers bent op de auto's die TS heeft. En dus indirect dat hij snelheden haalt waar jij alleen maar van droomt.

Als je de situatie kent waar TS gepakt is, dan snap je wel dat het daar dagelijks prijs is.
Zeker, ik wil mijn volvo s60 d5 echt inruilen voor een subaru impreza. Want een d5 wil echt niet vlot doortrekken.

Het maakt niet uit hoe de situatie is, 10, 20 of 30 km te hard OK. Maar als je 90 te hard rijdt doe je toch echt iets fout. Dan ben je gewoon een flapdrol 1e klas en een klootzak erbij. Anderen verwachten dat niet en zo rij jij mensen dood.

Daar zit niets jaloers bij, ik keur alleen dat fucking infantiel gedrag af
pi_76995395
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:45 schreef Smart-Einstein het volgende:

[..]

Het maakt niet uit hoe de situatie is, 10, 20 of 30 km te hard OK. Maar als je 90 te hard rijdt doe je toch echt iets fout. Dan ben je gewoon een flapdrol 1e klas en een klootzak erbij. Anderen verwachten dat niet en zo rij jij mensen dood.

pi_76998232
Mocht je ooit je rijbewijs terugkrijgen, verpats je impreza en koop een dikke diesel met automaat. Luxe rijden en je wordt er rustig van. Politie let ook veel minder op dit soort weggebruikers. Een Impreza staat gewoon voor rijdend prooi. En over die boete en je ontzegging: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Ja, grammatisch zuig ik! Ik heb het vaak geprobeert, maarik kan gewoon geen perfect Nederlans hanteren tijdens het schrijven....srry :(
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:30:30 #266
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_77010043
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef Smart-Einstein het volgende:

[..]

En nee, ik ben niet tegen hardrijden. Als je 210 had gereden op de snelweg is het een ander verhaal dan wanneer je 140 rijdt waar je 50 mag
Lees eerst t topic eens en bekijk daarna de weg maar waar we t over hebben.
En de wet heeft voor alle overtredingen schijnbaar gepaste en aanvaarde straffen.
Dus mijn zaak was dermate ernsitg dat daar dus een maand voor staat.
Je wenst me dus een straf toe die niet passend is voor de overtreding.... simpel zat.

En ja ik rij soms goed te hard, maar ben geen wegpiraat.
Als ik gas geef is dat op plaatsen waar dat kan.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:36:06 #267
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_77010244
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:45 schreef Smart-Einstein het volgende:

[..]

Zeker, ik wil mijn volvo s60 d5 echt inruilen voor een subaru impreza. Want een d5 wil echt niet vlot doortrekken.

Nou altijd goed toch?
Ik ben de overtreder, dus wat dat betreft ben ik gedoemd een discussie toch te verliezen.

Tis wel zo dat de weg een 70 weg is.
En dat het een tweebaans viaduct is waar half eidnhoven t gas even opentrekt.

Maar ik snap dat sommige volwassenen op een punt komen dat dat zo is.
Helaas ben ik een idd echt een infantiel, want het 12 jarige joche heeft bij mij idd nog een flinke stem
Maar de maatschappij is vast trots op je.
Nee serieus, je hebt gelijk

Ik heb ook aangegeven dat t stom is e.d.dus t boete kleed is aan geweest,
De huisige discussie heeft te maken met een rotonde trouwens.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:54:56 #268
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_77010880
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 07:09 schreef stefanmathe het volgende:
Mocht je ooit je rijbewijs terugkrijgen, verpats je impreza en koop een dikke diesel met automaat. Luxe rijden en je wordt er rustig van. Politie let ook veel minder op dit soort weggebruikers. Een Impreza staat gewoon voor rijdend prooi. En over die boete en je ontzegging: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Mja...
ik zit een beetje te geilen op die Fisker Karma.
Dat is echt een dikke bolide en sportief enzo...

Daar komt bij dat de pimppreza mn hobby karretje is.. als ik die vervang wordt t tovh weer iets snels.
GTR of gallardo ofzo

[ Bericht 8% gewijzigd door Nerdmans op 19-01-2010 15:01:19 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:25:20 #269
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_77019393
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:57 schreef densmee het volgende:
als ze op die rotonde boete's uitdelen dan zijn ze wel heel diep gezakt.
het is een onlogisch stuk asfalt waar je moet wachten als er verkeer oprijdt.
het enige op het wegdek zijn haaientanden voor elke oprit.(op de rotonde zelf)
Op de toeleidende wegen staan voorsorteervakken met pijlen. Strikt genomen ben je verplicht de pijl van je rijstrook te volgen. Wel een beetje jammer om daarvoor te gaan bekeuren ja, tenzij het op een of andere manier gevaar opleverde, je iemand afsneed o.i.d..
pi_77041206
heb je de boete al binnen? ik had 53 km te hard buiten de bebouwde en kreeg 480... dus ben benieuwd wat ze jou aansmeren
pi_77047537
Nou ik ben ook wel benieuwd TVP
Haters gonna hate.
pi_77050342
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:34 schreef rival het volgende:
heb je de boete al binnen? ik had 53 km te hard buiten de bebouwde en kreeg 480... dus ben benieuwd wat ze jou aansmeren
Ik heb nog steeds geen acceptgiro mogen ontvangen..
Of nou... nog niet die waar ik zenuwachtig voor ben

Ik gok zo'n 1.200,-
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:49:38 #273
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77051021
Ohhh, slechts ¤1.200? Mwoah, een dagje minder naar de kroeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_77051819
Ik dennk dat íe dat liever heeft dan een half jaar (of langer) niet rijden.

En de staat heeft dat ook liever. Nerd brengt geld in 't laatje
Calm down, please!
  woensdag 20 januari 2010 @ 14:08:15 #275
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_77051898
Alsof het de overheid wat uit maakt dat je 6 maanden niet rijd, rijden doe je toch wel weer ooit
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')