tja dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:51 schreef invine het volgende:
Die rotonde is verschrikkelijk en zorgt voor heel veel verwarring. Daar kan je het ook op gooien natuurlijk maar waarom zou een ambtenaar daar zoveel moeite voor doen
quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:59 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik heb zelfs familie van mn m oeder gehad die zijn gaan klagen bij mijn ouders over mijn rijstijl.
Dat was in de periode dat ik zonder rijbewijs zat.
[..].Dus wellicht had die man een verkeerde asociatie ofzo...
geen idee werkelijk
Uhm, hij zegt toch dat hij dat niet was, maar iemand anders met toevallig ook een Impreza?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:35 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dat er geen lichtje bij je gaat branden.
Hoe moesten die mensen weten dat TS zijn rijbewijs kwijt was?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Uhm, hij zegt toch dat hij dat niet was, maar iemand anders met toevallig ook een Impreza?
Je hebt overigens wel een punt daar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:53 schreef BOKA het volgende:
[..]
Hoe moesten die mensen weten dat TS zijn rijbewijs kwijt was?
Mensen kennen TS en zijn auto blijkbaar -> ze weten dat hij als een idioot rijdt -> zien dezelfde auto als die van TS als een idioot rijden -> gaan klagen bij de moeder van TS
TS gaat zielig lopen doen "da was ik niet, ik had namelijk tijdelijk geen rijbewijs [ afbeelding ]" Goh, hoe zou dat nu komen en waarom komen die mensen bij hem zijn moeder klagen?
60 waar 50 noem ik je geen wegpiraat, maar iemand die 89 (of 69) km te hard rijdt in de bebouwde kom, is een wegpiraat.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Je hebt overigens wel een punt daar.
T gaat ermij om dat je soms de pineut bent door verkeerde associatie.
Daarbij heb ik idd een zware rechtervoet, maar ben geen wegpiraat.
Verder is als een idioot rijden in veel ogen al als een auto sneller dan normaal optrekt en als er geluid uit komt. Er staan regelmatig mensen te wuiven en te zwaaien dat t rustiger aan moet ofzo.
Dat terwijl ik dan net 60 rijdt waar 50 mag.
De beleving is dan zo en ben ik direct al wegpiraat in hun ogen.
Ah. Een jaloers typeje...quote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
60 waar 50 noem ik je geen wegpiraat, maar iemand die 89 (of 69) km te hard rijdt in de bebouwde kom, is een wegpiraat.
Of ga je nou beweren dat dat normaal is?zielige paupert ben je, ze moeten goftedomme je rijbewijs voorgoed innemen, opnieuw halen. Met een ontzegging van de rijbevoegdheid van 3 jaar.
Begrijp jij het woord jaloers wel?quote:
Ik denk dat je jaloers bent op de auto's die TS heeft. En dus indirect dat hij snelheden haalt waar jij alleen maar van droomt.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
Begrijp jij het woord jaloers wel?
Ben ik jaloers op hem omdat hij 140 rijdt waar hij 50 mag, en zichzelf geen wegpiraat noemt.
Doe eens een woordenboek pakken.
Zeker, ik wil mijn volvo s60 d5 echt inruilen voor een subaru impreza. Want een d5 wil echt niet vlot doortrekken.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk dat je jaloers bent op de auto's die TS heeft. En dus indirect dat hij snelheden haalt waar jij alleen maar van droomt.
Als je de situatie kent waar TS gepakt is, dan snap je wel dat het daar dagelijks prijs is.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:45 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe de situatie is, 10, 20 of 30 km te hard OK. Maar als je 90 te hard rijdt doe je toch echt iets fout. Dan ben je gewoon een flapdrol 1e klas en een klootzak erbij. Anderen verwachten dat niet en zo rij jij mensen dood.
Daar zit niets jaloers bij, ik keur alleen dat fucking infantiel gedrag af
Lees eerst t topic eens en bekijk daarna de weg maar waar we t over hebben.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:33 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
60 waar 50 noem ik je geen wegpiraat, maar iemand die 89 (of 69) km te hard rijdt in de bebouwde kom, is een wegpiraat.
Of ga je nou beweren dat dat normaal is?zielige paupert ben je, ze moeten goftedomme je rijbewijs voorgoed innemen, opnieuw halen. Met een ontzegging van de rijbevoegdheid van 3 jaar.
En nee, ik ben niet tegen hardrijden. Als je 210 had gereden op de snelweg is het een ander verhaal dan wanneer je 140 rijdt waar je 50 mag
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:45 schreef Smart-Einstein het volgende:
[..]
Zeker, ik wil mijn volvo s60 d5 echt inruilen voor een subaru impreza. Want een d5 wil echt niet vlot doortrekken.
Het maakt niet uit hoe de situatie is, 10, 20 of 30 km te hard OK. Maar als je 90 te hard rijdt doe je toch echt iets fout. Dan ben je gewoon een flapdrol 1e klas en een klootzak erbij. Anderen verwachten dat niet en zo rij jij mensen dood.
Daar zit niets jaloers bij, ik keur alleen dat fucking infantiel gedrag af
Mja...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:09 schreef stefanmathe het volgende:
Mocht je ooit je rijbewijs terugkrijgen, verpats je impreza en koop een dikke diesel met automaat. Luxe rijden en je wordt er rustig van. Politie let ook veel minder op dit soort weggebruikers. Een Impreza staat gewoon voor rijdend prooi. En over die boete en je ontzegging: wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.
Op de toeleidende wegen staan voorsorteervakken met pijlen. Strikt genomen ben je verplicht de pijl van je rijstrook te volgen. Wel een beetje jammer om daarvoor te gaan bekeuren ja, tenzij het op een of andere manier gevaar opleverde, je iemand afsneed o.i.d..quote:Op maandag 18 januari 2010 17:57 schreef densmee het volgende:
als ze op die rotonde boete's uitdelen dan zijn ze wel heel diep gezakt.
het is een onlogisch stuk asfalt waar je moet wachten als er verkeer oprijdt.
het enige op het wegdek zijn haaientanden voor elke oprit.(op de rotonde zelf)
Ik heb nog steeds geen acceptgiro mogen ontvangen..quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:34 schreef rival het volgende:
heb je de boete al binnen? ik had 53 km te hard buiten de bebouwde en kreeg 480... dus ben benieuwd wat ze jou aansmeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |