Nou ik mis een "c " hoorquote:
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval. Ze kijken zo lief namelijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alpaca koop je bij de ijzerhandel.
O. ik verplaatste me in de man, het laten zuigen lijkt me wel leuk.quote:
DAT MEEN JE!quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval.
Heb je zoveel vertrouwen in me?quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE, pas op dat kruidnootjes niet aanbranden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ah, die kan je alleen bij de boeren in zuid-amerika kopen. Je moet ze zelf op gaan halen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval. Ze kijken zo lief namelijk
Je hebt ook cavia's die alpaca genoemdn worden, zijn wat gemakkelijker te krijgenquote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval. Ze kijken zo lief namelijk
quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je zoveel vertrouwen in me?Ik heb wel meer in je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn.
Met een penis.
Zei iemand daar: cavia's?quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt ook cavia's die alpaca genoemdn worden, zijn wat gemakkelijker te krijgen
O ja?quote:
Watdan?quote:
Jaquote:
Ja tuurlijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, die kan je alleen bij de boeren in zuid-amerika kopen. Je moet ze zelf op gaan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |