Aangezien ik net thuis ben had ik deze post nog niet gelezen. Ik ga even de editgeschiedenis bekijken. En nogmaals het gaat me er absoluut niet om dat iemand twijfels heeft, want ik persoonlijk ben juist haske blij met alle hulp van users het gaat mij erop dat ik niet wil dat een topic er mee verziekt wordt. Doe het gewoon hier melden.quote:Op zondag 6 december 2009 19:24 schreef PetervdK het volgende:
Aangezien niemand er hier over begint doe ik dat maar:
In [TK] Nokia 8800 arte 4GB zwart wordt in eerste instantie een 8800 Arte aangeboden met 4Gb aan boord (zie TT). Er wordt gevraagd of ie origineel is omdat die specs niet kloppen met de gegevens van Nokia en er is nogal wat discussie. Vervolgens meldt NanKing dat er geen twijfel is omdat er eea is afgestemd.
Toch is het wel vreemd dat:
- De bijgevoegde foto's van een normale zwarte 8800 zijn
- De OP vanmiddag is aangepast en er "Carbon" is toegevoegd (notabene op de verkeerde plaats)
- TS geen antwoord geeft op directe en duidelijke vragen.
Ik neem aan dat als hij bij koop toch nep blijkt te zijn Nanking hierop niet kan worden aangesproken. Daarom denk ik dat hier toch wel iets kritischer naar gekeken kan.mag worden, want het gaat hier tenslotte niet om een lullig bedragje.
ten eerste heeft de carbon versie 4 gig en dat klopt zoals jij het zegt. Maar als je dan naar de foto's van TS kijkt zie je een geheel zwarte telefoon terwijl de carbon waarnaar jij linkte niet dezelfde telefoon is. Dit houdt dus in dat je telefoon van de TS een normale 8800 is die zoals ook op de Nokia site te lezen is voorzien is van 1 gig. Had dit ook gewoon in het topic met de afbeeldingen neergezet om eventuele kopers in te lichten.quote:Op maandag 7 december 2009 00:05 schreef NanKing het volgende:
Lieve TheSwooshdockSaints,
Waar ik persoonlijk een beetje moe van wordt is al het gezeik in 't topic zelf terwijl er eerst beweerd wordt dat het geen 4gieg kan zijn want die bestaat zogenaamd niet, ik geef een linkje om te laten zien dat ie wel bestaat, vervolgens komen er nog wat offtopic reactie, die verwijder ik weer met een waarschuwing. Ondertussen heb ik contact met de TS om het een en ander duidelijk te krijgen, waarom er geen bon bij zit etc. Ik leg dit uit in 't topic, vertel dat ik contact met hem heb gehad, en dat als er meerdere klachten zijn deze in FB mogen (zoals jij nu doet). Het is helemaal niet dat ik niet open sta voor de argumenten van iedereen, maar ik heb 't al zo vaak gezien dat er zoveel beweren worden gedaan terwijl dat nergens op slaat.
Als jij mij nu kan vertellen met een duidelijke bron waarom het een replica is en dus oplichting, zal ik er naar kijken.
hmm mja maar niet iedereen komt hier, zoals ik dus ookquote:Op maandag 7 december 2009 00:16 schreef NanKing het volgende:
http://www.nokia.nl/ontde(...)0-arte/specificaties dan moet 't deze zijn?
Kijk en als je nu gelijk naar FB was gegaan en dit gewoon had verteld had er echt niets aan de hand geweest. Ik ben echt niet te beroerd om een fout toe te geven, ik zal de sluitpost even aanpassen iig.
Is dicht.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[TK] Lost Odyssey [xbox360]
Kan dicht
De site fotoverkleinen.nl is geen opslagsite. Ze verkleinen enkel de foto en laten je het resultaat zien, dan moet jij de foto downloaden en opslaan op je pc. Dan kan je de foto's uploaden naar bijv xs.to of tinypic.com om zo door te linken naar Fok!quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:43 schreef larry_flynt het volgende:
Ik had in dit topic:
[TK] Kameropruiming figures/xbox360 gamez/etc
Dus allemaal foto's geplaatst, maar hij laat de foto's niet meer zien... Hoe kan dit? Upload was via fotoverkleinen.nl
Vandaar dat ik het even hier meldde, het viel me gewoon op.quote:Op maandag 7 december 2009 00:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Aangezien ik net thuis ben had ik deze post nog niet gelezen. Ik ga even de editgeschiedenis bekijken. En nogmaals het gaat me er absoluut niet om dat iemand twijfels heeft, want ik persoonlijk ben juist haske blij met alle hulp van users het gaat mij erop dat ik niet wil dat een topic er mee verziekt wordt. Doe het gewoon hier melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |