Die zijn volgens mij nog wel iets meer van de "Allée ik ga toch nie stemmen op zunnen ambetanten hollander zeit?"quote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef WillemijnB het volgende:
Mwah, ik las op 't SYTYCD forum dat Belgen toch wel wat chauvinistischer zijn ingesteld dan Nederlanders. Ik ben dus bang dat Suzanne af gaat vallen i.p.v. Evelien.

Dat viel mij dus ook al op.. Het zal mij ook helemaal niet verbazen dat er 4 Belgen over blijven. You never know hequote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef WillemijnB het volgende:
Mwah, ik las op 't SYTYCD forum dat Belgen toch wel wat chauvinistischer zijn ingesteld dan Nederlanders. Ik ben dus bang dat Suzanne af gaat vallen i.p.v. Evelien.

Kijken er dan zoveel belgen naar deze show?quote:Op zondag 22 november 2009 21:42 schreef Mellie85 het volgende:
[..]
Dat viel mij dus ook al op.. Het zal mij ook helemaal niet verbazen dat er 4 Belgen over blijven. You never know he

Is ze al ouder dan 18?quote:Op zondag 22 november 2009 21:44 schreef Cee het volgende:
Kan die kooi niet geluidsdicht gemaakt worden?

Geen idee, ken de kijkcijfers uit België nietquote:Op zondag 22 november 2009 21:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kijken er dan zoveel belgen naar deze show?

quote:Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga even suddervlees klaarmaken en de auto wassen.

quote:

quote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Misstique het volgende:
En Ang3l heeft z'n slip naar Michael gegooid?

Is Heleen van Rooyen er ook!?quote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Misstique het volgende:
Waarom smijt het publiek met gebruikte theezakjes naar de dansers?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |