Michael en Evelien.quote:Op zondag 22 november 2009 21:23 schreef Cee het volgende:
SHIT. shit shit shit.
WIE MOET ER NU UIT? Weet ik het? Weet jij het? Damn.
En dan heul dicht bij de jury en dezelfde opmerkingen maken.quote:Op zondag 22 november 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets wat mosterdgas in het publiek gooien niet kan oplossen.
Volgend jaar moet er gewoon een delegatie van ons gaan zittenSYTYCD meet
ik vond michael juist goed vandaagquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
Michael en Evelien.
Angelo staat buiten kijf, Els ook, Kris is veelzijdiger dan Michael en Suzan is de laatste tijd een stuk beter aan het worden en nu beter dan Evelien.
"Albert fantopic maken!!!".quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dan heul dicht bij de jury en dezelfde opmerkingen maken.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgend jaar moet er gewoon een delegatie van ons gaan zittenSYTYCD meet
ik ga voor krisquote:Op zondag 22 november 2009 21:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
Chris eruit en Suzan/of Evelien (lastige keuze)
Die oude anaalridder moet gewoon bij Boulevard blijven. Dan kan ik hem mijden.quote:Op zondag 22 november 2009 21:27 schreef Mellie85 het volgende:
Wat kan die Albert toch ouwhoeren zeg. Geef mij Dan maar met zijn commentaar
Ik ga even suddervlees klaarmaken en de auto wassen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga weer even 10 minuten wat anders doen. Sjees, die reclames zijn ziekelijk lang.
Ik denk (lees: hoop) dat de meeste mensen hun keuze niet meer op zoiets flauws baseren.quote:Op zondag 22 november 2009 21:37 schreef Mellie85 het volgende:
Wat ik me ook wel afvraag. Zouden mensen die stemmen rekening houden of de danser Belgisch of Nederlands is. Zo ja, dat kan de uitslag ook beinvloeden
Het is geen idols/popstars doelgroep, dus dat denk ik nietquote:Op zondag 22 november 2009 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk (lees: hoop) dat de meeste mensen hun keuze niet meer op zoiets flauws baseren.
Ja dat hoop ik ookquote:Op zondag 22 november 2009 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk (lees: hoop) dat de meeste mensen hun keuze niet meer op zoiets flauws baseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |