Vannacht werd ik voor de zoveelste keer wakker door de bovenburen. Deze komen rond half 6 thuis en in plaats van stil te doen gaan ze op hun slaapmatje in de woonkamer lopen doppen

Na anderhalf minuut is dat gelukkig weer over maar vervolgens gaan ze een beetje lopen rondlopen als olifanten! Ik pissig, maar ga toch weer proberen verder te slapen.
Vanochtend om half 11 zet ik de radio aan met een lekkere dansplaat en draai de knop wat verder open dan normaal. Komt na een kwartier een enorm geschreeuw van de bovenbuurman van 'Kuthollanders! ('T zijn Antilianen) Jullie zijn niets waard, jullie hebben geen leven', enz. enz. Ik word weer pissig en schreeuw naar boven dat ie zn bek moet houden. Zelf kan ie wel herrie schoppen maar als ik een keer op een normaal tijdstip geluid maak dan is het huis te klein? Flikker toch op man! Daarna de muziek aangelaten en weggegaan naar mn schoonouders.
Klacht: bovenburen die alleen aan zichzelf denken
Klacht: huisbaas die er niets aan doet
Anti-klacht: we gaan straks verhuizen naar een huis die de bovenburen nooit zouden kunnen betalen!
[ Bericht 0% gewijzigd door johanmulder op 22-11-2009 20:01:29 ]
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR