Misschien niet, maar ik vind het wel lekkerquote:
Er hoort ook geen poep in je mond, maar dat houdt je ook niet tegen hequote:
QFTquote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Er hoort ook geen poep in je mond, maar dat houdt je ook niet tegen he
Klacht: Engelse uitdrukkingen die in het Nederlands niet bestaan tòch vertalen naar het Nederlands.quote:
Autisten alertquote:Op zondag 22 november 2009 18:59 schreef Remqo het volgende:
Het begon al op de parkeerplaats waar ik m'n boodschappenwagentje probeerde te pakken, waar 2 dames volop zaten te ouwehoeren en ik niet bij een karretje kon komen:
[ afbeelding ]
"Oh, sorry meneer! Ik zag niet dat u er bij moest" klonk het dan en kon eindelijk met m'n karretje de winkel in.
Het is altijd beter dan een enkel plaatje van een mannetje achter een computerquote:
Het is gewoon zwaar irritant als er 2 beppies zitten te ouwehoeren voor de karretjes, of je er wel wat van zegt of niet.quote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef Choad het volgende:
Ook gewoon niet vragen of je even bij die karretjes mag zodat jij verder kan maar gewoon gaan wachten tot je wordt opgemerkt![]()
. En niet even de kassameisjes met bijvoorbeeld een harde vuistslag in het gelaat laten weten dat jij het niet op prijs stelt als ze je laten wachten
![]()
.
Paints zijn wel baas
Tussen de15 en 30 minuten per paint.quote:Op zondag 22 november 2009 19:58 schreef swaffelsmurf het volgende:
dude hoelang heb je over die paints gedaan?
ik kan amper een rondje maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |