quote:Op woensdag 25 november 2009 14:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Realiteit: TS had afgelopen week veel redbull en lays paprika chips ingeslagen omdat ze met z'n allen in WoW gingen raiden! Toen ze eenmaal in de hoofdstad van de slechteriken kwamen, zagen ze al snel dat de tegenstand zeer matig was. Kortom, al die inkopen voor niks aangezien het al in een halve dag was afgerond!
Zo gezegd, zo gedaanquote:Op zondag 22 november 2009 17:26 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop..
Volgens mij staat ie daar al van het begin...quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:53 schreef AlligatorNL het volgende:
Ben blij dat deze troep nu neergedonderd is daar waar het hoort; ONZ
Jij bent zeker zijn buttbuddy?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:33 schreef donthate het volgende:
Geweldig topic
haha porsche1 is jaloers?.quote:Op maandag 1 februari 2010 17:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zijn buttbuddy?
Oeh aah aah.
Weet jij wel wat trekken is?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Porsche1 is aan het trekken op zon lelijk wijf uit dat eet topic
ik hoop niet dat je hierop bedoelt???quote:Op maandag 1 februari 2010 17:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Porsche1 is aan het trekken op zon lelijk wijf uit dat eet topic
niet, denk dat hij knieschijf bedoelde?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:30 schreef InAeternum het volgende:
Hoe kan je iemands knie uit de kom schoppen? Heel knap
Uit de kom schoppen is voor mietjes, ik trap knieschijven doormidden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:30 schreef InAeternum het volgende:
Hoe kan je iemands knie uit de kom schoppen? Heel knap
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |