Yeh.. dat zijn echt trieste lui iddquote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Laatst probeerde zo'n gast mij neer te schieten met een taser apparaat.Ik liep gewoon verder man.
ye, weet je nog dat ene gevecht dat we hadden vs die pooiers?quote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Laatst probeerde zo'n gast mij neer te schieten met een taser apparaat.Ik liep gewoon verder man.
Ohja, die groep van 15 man die we met z'n tweeën in elkaar geklapt hadden.quote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
ye, weet je nog dat ene gevecht dat we hadden vs die pooiers?
ye, we moeten nog maar eens afsprekenquote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ohja, die groep van 15 man die we met z'n tweeën in elkaar geklapt hadden.Mooi was dat idd.
quote:
Omdat het onzin is?quote:
Omdat je een debiel bent als je dat wel doet.quote:Op maandag 23 november 2009 11:32 schreef Technofreakzz het volgende:
waarom geloof ik die verhaaltjes nooit?
Met de ontwikkeling van je fantasiespieren is je nederlandse ontwikkeling wel blijven steken, ben ik bangquote:Op maandag 23 november 2009 13:29 schreef Michielos het volgende:
Nja.. de meeste mensen die met me in gevecht kwamen, wenste dat ze nooit geboren waren.
Ik ben een killer vriend
quote:
Ach jongen, 1 kogel door je ruggewervel en zit voor de rest van je leven in een rolstoelquote:Op maandag 23 november 2009 13:29 schreef Michielos het volgende:
Nja.. de meeste mensen die met me in gevecht kwamen, wenste dat ze nooit geboren waren.
Ik ben een killer vriend
was er maar iemand die het ooit deedquote:Op woensdag 25 november 2009 00:06 schreef guapo het volgende:
[..]
Ach jongen, 1 kogel door je ruggewervel en zit voor de rest van je leven in een rolstoel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |