Psst, Alberto. Peter sloeg een weekje overquote:Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meest sensationele tv moment OOIT: vorige week bij peter r de vries
Vind ik ook vreemd, al lijkt mij het deze week niet zo'n boeiendequote:Op zondag 22 november 2009 19:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom wordt reportage niet aan dit topic toegevoegd.
Vanavond: Reportage: Aryan Brotherhood, de gevaarlijkste bende ter wereld. om 23:15.
Dat soort progamma's vrágen om commentaar op fok
quote:Op zondag 22 november 2009 19:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Psst, Alberto. Peter sloeg een weekje over
Haha ja, daar was Adelante niet zo blij meequote:Op zondag 22 november 2009 19:25 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Toen bleef ik reageren tot Adelante het topic slootDat 24/7-topic
Adelante moet niet zo zeurenquote:Op zondag 22 november 2009 19:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Haha ja, daar was Adelante niet zo blij mee
Hij is wel streng jaquote:
Opzicht was het een normaal 'bespreek wat nu op tv is' topicquote:Op zondag 22 november 2009 19:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vond 24/7 sbs6 niet eens zo'n slecht idee eigenlijkals mensen ook gewoon kijken en reageren zou het wel tof zijn.
Het topic zou waarschijnlijk toch bagger en slowchat wordenquote:Op zondag 22 november 2009 19:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Opzicht was het een normaal 'bespreek wat nu op tv is' topicAls het compleet bagger was snapte ik het nog wel, maar ik vind het echt vreemd dat hij zo streng is
Het ging daar inderdaad wel diep op de programma's in. Je kon ook zo veel leren van dat topic. Helaas is het topic niet meer en daar zullen we mee moeten leren leven. R.I.P.quote:Op zondag 22 november 2009 19:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Opzicht was het een normaal 'bespreek wat nu op tv is' topicAls het compleet bagger was snapte ik het nog wel, maar ik vind het echt vreemd dat hij zo streng is
Fok doet het weer dus nu kan ik stoppen met rukken.quote:
Domino Day, dat was één keer leuk.quote:Op zondag 22 november 2009 19:29 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
In een Domino Day topic had het wel ontopic geweest want daar komt een notaris aan te pas
kernel panic is dus eigenlijk een cryptisch omschreven fapmoment?quote:Op zondag 22 november 2009 19:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Fok doet het weer dus nu kan ik stoppen met rukken.
Ik kijk het eigenlijk nooit.quote:
Ja tuurlijk, ik kijk niet zomaar sbsquote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Best veel mensen die het alleen kijken voor dit topic trouwens
Dan herinner ik me het andersquote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het topic zou waarschijnlijk toch bagger en slowchat wordenDat was het zelfs al
Ik kijk serieus SBS6quote:Op zondag 22 november 2009 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan herinner ik me het andersMaar dat kwam omdat wij wel serieus keken denk ik
Ik heb in een ver verleden de eerste keer gezien.quote:Op zondag 22 november 2009 19:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik kijk het eigenlijk nooit.
[..]
Ja tuurlijk, ik kijk niet zomaar sbs
Volgens mij hebben ze het wel gehaald.quote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
domino day is wel de grootste fail ooit op tv elk jaar. Hebben we het dit jaar weer eens niet gehaald?
Sbs6? Dat kan nooit!quote:Op zondag 22 november 2009 19:41 schreef Q.E.D. het volgende:
Het lijkt nu wel Discovery Channel.
edit: oh wacht ik keek naar RTL 7![]()
Voor reportage maak ik een uitzondering.. ze zenden dezelfde dingen uit als Zone Reality en dat is geen SBS6quote:
FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU-quote:
Is dit serieus uitgezondenquote:
Als ie z'n weer maar verteld heeftquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat het SBS boeit of Piet dronken is of niet.
Albertooooooooooooooo!quote:
Precies.quote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Als ie z'n weer maar verteld heeft
Jij zit te wachten op Peter?quote:
Helaas heeft dat programma mij nooit kunnen bekorenquote:Op zondag 22 november 2009 20:16 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op Peter?Wegmisbruikers is toch veel beter!
QFTquote:Op zondag 22 november 2009 20:16 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jij zit te wachten op Peter?Wegmisbruikers is toch veel beter!
De kans om je in te halenquote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ben er niet bij vanavond
Veel plezier allen
Wie doet dan de topics openen?quote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
Veel plezier allen
quote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
Veel plezier allen
idd... gewoon bij post 300 , en niet zoals nu dat hij hem op een kwart al opent.......quote:
Je lultquote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
Veel plezier allen
Idd, het hele tempo is er dan uitquote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dan heb je ongeveer 2 minuten van geen acitiviteit. ik denk degene die post #290 heeft
Ik gooide net de tv aan.. wie was nummer 2?quote:
]quote:
ja het begintquote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef xxiessiexx het volgende:
Is het nu al half negen?Ik zit nog een beetje FOK! in te halen
quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik gooide net de tv aan.. wie was nummer 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |