ik heb er niks mee maar ik vond het ook wel spannend.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:13 schreef TheDutchguy het volgende:
Ik zag het, die presentator kwam bijna klaar tijdens het verslag geven
Duh!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:15 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Met een Royal Gayness nummer.
Hoe zou JP zich voelen, dat een kindje van god weet hoe oud meer europees succes heeft dan hij?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:17 schreef Adelante het volgende:
Geen Europees ministerschap, maar wel het junior songfestival
misschien tedens voor echt songfestivalquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:23 schreef marcodej het volgende:
Ik neig naar doorgestoken kaart.
Armenie, dat aan kop stond, kreeg bij de laatste stemronde ineens slechts 1 punt van een ander Oostblokland... Onmogelijk.
Waarschijnlijk weer als vroeger toen de klasgenoot met down eerder werd gekozen bij het samenstellen van het voetbalteam dan hijquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:18 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Hoe zou JP zich voelen, dat een kindje van god weet hoe oud meer europees succes heeft dan hij?
Ik vermoed dat het kutwinnaartje in kwestie ook gelijkenis vertoont met bovengenoemd klasgenootje. Of hebben we deze keer zowaar normale mensen gevonden voor het junior songfestival?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer als vroeger toen de klasgenoot met down eerder werd gekozen bij het samenstellen van het voetbalteam dan hij
zat JP op een speciale school?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer als vroeger toen de klasgenoot met down eerder werd gekozen bij het samenstellen van het voetbalteam dan hij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |