Waarom is er nergens in Nederland goed bier verkrijgbaar. Zo word ik nooit een goede alcoholist.
Heineken bier is super ranzig, chemisch en de volgende dag heb je barstende koppijn. Tsjechisch bier is zuiver, lekker en de volgende dag heb je nergens last van, geen kater.
Staropramen is nota bene in de Oekraine en het halfgare land Moldavie verkrijgbaar, maar hier in het ' geciviliseerde' Nederland is alleen heel smerig bier verkrijgbaar. Met geluk Belgisch bier, maar da's ook niet te zuipen.
En Kofola is ook al niet te krijgen hier.
Stelling: Hoogvliet en andere supermarktketens moeten Coca Cola, Heineken, Grolsch en andere vieze drankjes niet meer verkopen en Tsjechische produkten importeren en het liefst ook tegen Tsjechische prijzen verkopen.
Verder wil ik meer Tsjechische meisjes in 0031. Momenteel hebben we alleen naar zweet stinkende dronken Poolse en Bulgaarse mannen in dit land die hier al dan niet illegaal aan het werk zijn. Dat schiet niet op zo.
Tsjechen zijn veel leuker en ik wil vrouwen, Tsjechische vrouwen.
Zwetende dronken mannen exit, terug naar Sofia en Warsawa, hello Czech babes!
Tevens vind ik dat de prijzen in de horeca moeten worden bijgesteld naar Tsjechische normen (dus 75 eurocent [20 Kc] voor een half liter bier

).
Stem daarom Hugo Chavez volgende verkiezingen, lijst 73.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu