Ben een beetje geschrokken van mijn rooster van morgen. We hebben les van 11:15-17:30. Met maar een kwartier pauze om 15:00 uur. Dit houdt ik nooit vol. Nu twijfel ik ergens tussen. Van 11:15-12:00 hebben we een feedback van bedrijfsanalyse en van 12:00 -12:45 hebben we een feedback van fiscale aangifte.
Voor bedrijfsanalyse had ik een 6 en voor fiscale aangifte een 8. Ons is geadviseerd naar deze feedbacks (hoorcolleges) te gaan. Nu lijkt het alsof ik een keuze moet maken. Van 8:30 tot 15:00 uur zonder eten houd ik niet vol en raak ik mijn concentratie kwijt ben ik bang. Tussen 12:45 en 15:00 hebben we bedrijfsadministratie (twee lesuren) en fiscale aangifte (eerste lesuur). Om 15:15 begint het tweee lesuur van fiscale aangifte *. Dat zijn twee toch wel belangrijke vakken waarbij je goed moet opletten. Van bedrijfsadministratie snap ik een opgave niet, maar dat even terzijde. Vanaf 16:00 0 17:30 hebben we dan nog verslaglegging. Van verslagleggng heb ik volgens mij alle opgaven goed.
Nu komt het. Ik wil heel graag naar de feedback van fiscale aangifte. Maar ik weet niet of ik bedrijfsanalyse kan missen, misschien wel. Ik doe nu bedrijfseconomie, maar ik twijfelde tussen bedrijfseconomie en fiscale economie. Ik koos bedrijfseconomie, omdat je dan meer keus had. Commerciele economie viel als eerste af.
Wat zouden jullie doen?
* Fiscale aangifte bestaat uit twee onderdelen: Tax en Law. Morgen hebben we Law (belastingen)