Dat zal echt niet hoor..quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef Elkafila het volgende:
Alleen ik ga over een paar weken naar een land waar ze je bloed/haar checken op drugsgebruik.
Je zit teveel op internet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef Elkafila het volgende:
Damnit
Ik heb trek in een jointje.
Alleen ik ga over een paar weken naar een land waar ze je bloed/haar checken op drugsgebruik.
Als je ze pakken ga de de bak in.
Antiklacht, al 2 maanden clean
OINDERBOUWENquote:
nicotinequote:
De AIVD heeft het bij het lezen van dit topic allang doorgegeven aan het betreffende land.quote:
haha~!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De AIVD heeft het bij het lezen van dit topic allang doorgegeven aan het betreffende land.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:55 schreef capricia het volgende:
[..]
haha~!
Tuurlijk, daar hebben ze botjes voor.
Als ik drie keer bom roep, ben ik over een uur opgepakt.
Bom bom bom.
Maar zou het wel graag willen weten nuquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:58 schreef Repeat het volgende:
Verkapt -vraag me naar welk land ik op vakantie ga- topic.
Sure. Je rookt teveel dope.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:54 schreef Elkafila het volgende:
Ze checken serieus..
ECHT HOORquote:
en dan inwendig gecontroleerd wordenquote:
quote:Korean E2 Visa Drug Test Pot Free
What might be old news to some teachers will be a sigh of relief to others. As of March 15th, the Korean Immigration Service announced the Ministry of Justice has dropped the cannabinoid test from the medical check required to receive an alien registration card. According to the Ministry, the change is a result of complaints about the new regulations that came into effect Dec. 15th, 2007.
Dat doe je toch zellufquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:35 schreef Elkafila het volgende:
Damnit
Ik heb trek in een jointje.
Als je ze pakken ga de de bak in.
Antiklacht, al 2 maanden clean
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |