abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2009 @ 10:12:13 #101
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_75046579
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 10:05 schreef Domensino het volgende:

[..]

"MIJN hersenen", niet "me"... jeez, het staat zelfs in het onderschrift van Bootje84 (post direct boven je).

Verder denk ik dat je best wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Sorry het is nog vroeg! Normaal ben ik zelf altijd de taalpurist
Je leeft maar één keer...
pi_75064847
Zoals de wijze Amerikaan Richard David Bach ooit zei:

"If you love her, let her go. If she comes back - shes yours. If she doesnt - she never was.
5 Ferrari's op videoband!
pi_75078261
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 19:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:

"If you love her, let her go. If she comes back - shes yours. If she doesnt - she never was.
Dat is inderdaad een wijze uitspraak.
pi_75081443
quote:

hear hear!
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
  dinsdag 1 december 2009 @ 20:56:05 #105
243112 Roland_Deschain
The last surviving gunslinger
pi_75196798
quote:

"Childe Roland to the Dark Tower Came"
"The world moved on"
pi_75197081
quote:

eemen
pi_75197254
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:30 schreef Kim87 het volgende:
Met tranen in mijn ogen schrijf ik dit.

Mijn vriendin waar ik nu 2,5 jaar mee samen ben (wonen 1,5 jaar samen) is verliefd op een collega, dit heeft ze me vanochtend verteld.

Ze wil niets met die gevoelens doen omdat ze voor mij kiest, maar ik voel me enorm gekwetst, wat moet ik hiermee doen?
Simpel hoor. Je moet haar gewoon dumpen.
pi_75723319
En ze gaat vanavond tóch naar die kerstbijeenkomst. En ik snap het eigelijk ook wel, als ik verliefd ben op iemand ben ik ook het liefst zoveel en zovaak mogelijk bij diegene.

Ik heb dr een aantal keer gevraagd, dr uitgelegd dat ik niet wil dat ze dr heengaat. Ze komt met een smoesje als 'ik kan er niet meer onderuit'. Meld jezelf ziek, klaar. Maar dat wil ze niet.
pi_75723806
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:53 schreef Kim87 het volgende:
En ze gaat vanavond tóch naar die kerstbijeenkomst. En ik snap het eigelijk ook wel, als ik verliefd ben op iemand ben ik ook het liefst zoveel en zovaak mogelijk bij diegene.
Het lijkt me niet echt eerlijk om het daar op te gooien. Als je zo weinig vertrouwen hebt in haar kun je er maar beter meteen mee stoppen.
quote:
Ik heb dr een aantal keer gevraagd, dr uitgelegd dat ik niet wil dat ze dr heengaat. Ze komt met een smoesje als 'ik kan er niet meer onderuit'. Meld jezelf ziek, klaar. Maar dat wil ze niet.
En terecht. Ik zou een vriendin die zo krampachtig doet ook zoveel mogelijk ontvluchten.
  donderdag 17 december 2009 @ 12:18:57 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75724281
quote:

Sorry hoor, maar het is een kerstbijeenkomst van haar werk. Door niet op te komen dagen, maakt zij daar geen goede sier. Door er zo kinderachtig op te reageren zoals jij doet, maak ook jij bij haar geen goede sier. Waardoor die collega wellicht nog aantrekkelijker wordt ... die zeurt immers niet over dit soort zaken.

En je ziek melden omdat je vriendin er niet mee om kan gaan, puhlease.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_75724841
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:

[..]

Door er zo kinderachtig op te reageren zoals jij doet, maak ook jij bij haar geen goede sier. Waardoor die collega wellicht nog aantrekkelijker wordt ... die zeurt immers niet over dit soort zaken.
Dat dus.
  donderdag 17 december 2009 @ 12:52:09 #112
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75725539
quote:

Je maakt er een dyke drama van. Stop er mee.

Waarom wil je niet dat ze gaat? Jij maakt ervan dat ze graag bij die ene collega wil zijn, maar kerstdiners met collega's zijn vaak superleuk, ik zou ervan maken dat ze graag bij al haar collega's wil zijn. Dus stel je niet aan, want je verziekt het alleen maar.
Resistance is futile.
  donderdag 17 december 2009 @ 12:56:59 #113
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75725716
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:52 schreef Seven. het volgende:
Je maakt er een dykedrama van. Stop er mee.
Nominatie woord 2010!
quote:
Waarom wil je niet dat ze gaat? Jij maakt ervan dat ze graag bij die ene collega wil zijn, maar kerstdiners met collega's zijn vaak superleuk, ik zou ervan maken dat ze graag bij al haar collega's wil zijn. Dus stel je niet aan, want je verziekt het alleen maar.
Ik ben ook graag bij collega's die ik leuk vind!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Redactie Games donderdag 17 december 2009 @ 12:59:33 #114
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_75725822
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 03:03 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ah, jij bent het mannetje?
Het "jankende mannetje"..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  donderdag 17 december 2009 @ 14:48:31 #115
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_75729934
Ben je een jongen of een meisje?
Heeft die collega een relatie is niet?
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties