abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74899477
Met tranen in mijn ogen schrijf ik dit.

Mijn vriendin waar ik nu 2,5 jaar mee samen ben (wonen 1,5 jaar samen) is verliefd op een collega, dit heeft ze me vanochtend verteld.

Ze wil niets met die gevoelens doen omdat ze voor mij kiest, maar ik voel me enorm gekwetst, wat moet ik hiermee doen?
pi_74899540
Blij zijn dat ze je dit in ieder geval eerlijk verteld. Daarnaast met haar in gesprek gaan erover, hoe ze denkt dat gevoel te onderdrukken etc., hoe haar gevoel naar jou toe is.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_74899669
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef rene90 het volgende:
Blij zijn dat ze je dit in ieder geval eerlijk verteld. Daarnaast met haar in gesprek gaan erover, hoe ze denkt dat gevoel te onderdrukken etc., hoe haar gevoel naar jou toe is.
Thja, als ze er toch niets mee wil doen, ik had het liever niet geweten, ben er helemaal kapot van.

We hebben de hele avond gepraat een besloten elkaar voorlopig even met rust te laten.
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 22:39:10 #4
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_74899742
En laat ze dan die collega ook met rust ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_74899755
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:39 schreef just me het volgende:
En laat ze dan die collega ook met rust ?
Ze zegt van wel.
pi_74899774
Probeer je wel voor te stellen hoe moeilijk het voor je partner kan zijn om dit gevoel toe te geven. Als hij/zij dit niet zou doen zou het een geheim blijven wat vast en zeker aan je partner zou gaan knagen, nu is het een gespreksonderwerp geworden waardoor het bespreekbaar is en ik denk dat dat heel veel scheelt in de gevolgen ervan.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het je sloopt nu je het weet alleen het is helaas niet anders en je bent er nu van op de hoogte. Dit met als gevolg dat jullie samen moeten kijken hoe jullie hiermee om gaan.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 22:40:47 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_74899780
Zou ik ook zeggen als ik haar was!

Maar vertrouw je haar dan ook of ga je de hele dag in de zenuwen zitten?
Een collega zie je vaker dan je eigen partner
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_74899815
Stiekem bangt ze gewoon die kil. Verder hoef je je geen zorgen te maken, ze zal bij jou blijven
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_74899831
Nou dat lijkt mij het begin van het eind. Ervaring genoeg. Niet alleen bij mijzelf maar ook in topics door de jaren heen. Het is nog nooit goed gegaan.

Dus.... Klinkt erg hard, maar dit is over.
pi_74899943
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:42 schreef TheFrankey het volgende:
Nou dat lijkt mij het begin van het eind. Ervaring genoeg. Niet alleen bij mijzelf maar ook in topics door de jaren heen. Het is nog nooit goed gegaan.

Dus.... Klinkt erg hard, maar dit is over.
Thja, ik wou er vanmiddag al een punt achter zetten, maar dit wil ze niet. En mijn ouders vinden eigelijk ook dat ik het een kansje moet geven.

Thja, ik neem nog maar een biertje (6 binnen 1 uurtje )
pi_74900005
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef Kim87 het volgende:

[..]

Thja, ik wou er vanmiddag al een punt achter zetten, maar dit wil ze niet. En mijn ouders vinden eigelijk ook dat ik het een kansje moet geven.

Thja, ik neem nog maar een biertje (6 binnen 1 uurtje )
Goed bezig. Even over je heen laten komen. Is er een hypotheek of iets dergelijks?
pi_74900034
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:46 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Goed bezig. Even over je heen laten komen. Is er een hypotheek of iets dergelijks?
Neuh huurhuisje.
pi_74900100
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:47 schreef Kim87 het volgende:

[..]

Neuh huurhuisje.
Mooizo. En je bent nog jong. Ik heb dit soort onzin ook gehad maar liefde weer gevonden en nu met een kleintje erbij ook. Ik ben gelukkiger dan ik toen ooit geweest ben
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:51:40 #14
238709 Elkafila
I spy with my little eye..
pi_74900221
Tja...

Kan gebeuren.

Uitmaken en verder lijkt mij.

Je kan ook proberen door te modderen, maar dit lijkt me niet echt een hele gezonde relatie.
Het probleem is dat ze die goser de komende tijd nog steeds zal tegenkomen.

Als ze bereid is om ander werk te zoeken zeg ik, probeer het nog met haar.

Als je dat niet voor je over heeft, trek je conclusies en neuk haar zus/vriendin.
pi_74900269
Ik denk dat het Vrouw Vrouw is
pi_74900287
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:51 schreef Elkafila het volgende:
Tja...

Kan gebeuren.

Uitmaken en verder lijkt mij.

Je kan ook proberen door te modderen, maar dit lijkt me niet echt een hele gezonde relatie.
Het probleem is dat ze die goser de komende tijd nog steeds zal tegenkomen.

Als ze bereid is om ander werk te zoeken zeg ik, probeer het nog met haar.

Als je dat niet voor je over heeft, trek je conclusies en neuk haar zus/vriendin.
Naja, ze is lesbisch, net als ik. En het gaat dus om een meisje. Ander werk zoeken in deze tijd? Ik ben al 5 maand op zoek, en heb nog steeds niets.

* huppa, 8ste biertje!
pi_74900335
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:53 schreef Kim87 het volgende:

[..]

Naja, ze is lesbisch, net als ik. En het gaat dus om een meisje. Ander werk zoeken in deze tijd? Ik ben al 5 maand op zoek, en heb nog steeds niets.

* huppa, 8ste biertje!
Pas je wel op. Als Fokkers in ONZ erachter komen dat hier een dronken lesbische dame zit....
pi_74900413
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:54 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

Pas je wel op. Als Fokkers in ONZ erachter komen dat hier een dronken lesbische dame zit....
Laatst een bruiloft gehad, 24 biertjes in 5 uur.

Dronken ben ik nog nooit geworden, wel 1 keer misselijk toen ik alles door elkaar heen dronk..

Vriendin ligt nu lekker te slapen, ik denk dat ik vanacht oversla, staat nog een hele krat + 3 flessn rose.
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:58:38 #19
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74900487
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef Kim87 het volgende:
ik denk dat ik vanacht oversla, staat nog een hele krat + 3 flessn rose.
Ik zou ook verliefd worden op een collega denk ik
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_74900518
Waarom ga je aan de drank als je toch niet dronken wordt?
pi_74900572
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zou ook verliefd worden op een collega denk ik

Klinkt inderdaad minder euhm... gezond.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_74900574
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef DuTank het volgende:
Waarom ga je aan de drank als je toch niet dronken wordt?
Wellicht kan ik er goed op slapen.

Normaal gesproken drink ik eigelijk nooit, een keer een biertje op een verjaardag. Maar in deze situatie mag ik mezelf helemaal laten gaan.
pi_74900602
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef Kim87 het volgende:

[..]

Normaal gesproken drink ik eigelijk nooit, een keer een biertje op een verjaardag. Maar in deze situatie mag ik mezelf helemaal laten gaan.
Gebruik dan drugs
pi_74900657
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:01 schreef DuTank het volgende:

[..]

Gebruik dan drugs
Wel eens wiet gerookt, wordt ik ook niet anders van.

Maargoed, OT? Iemand nog nuttige tips?
pi_74900686
Tegen gevoelens doe je niets. Hoop voor je dat het voor jou goed afloopt. Sterkte.
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:03:33 #26
33954 ElisaB
pi_74900694
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef CartWOman het volgende:

Klinkt inderdaad minder euhm... gezond.
Kom je bij me werken
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:04:15 #27
33954 ElisaB
pi_74900720
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:02 schreef Kim87 het volgende:

Ja, ik. Stop met het idee te hebben dat veel drinken je woest aantrekkelijk maakt voor wie dan ook.
pi_74900724
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:02 schreef Kim87 het volgende:

[..]

Kutleven heb jij zeg...
pi_74900827
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:04 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, ik. Stop met het idee te hebben dat veel drinken je woest aantrekkelijk maakt voor wie dan ook.
Ik hoef vanavond niet meer aantrekkelijk te zijn, vriendin slaapt in een ander bed.
pi_74900867
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:07 schreef Kim87 het volgende:

[..]

Ik hoef vanavond niet meer aantrekkelijk te zijn, vriendin slaapt in een ander bed.
Er zijn nu vast lekkere chicks in de stad
pi_74900929
Dus als ik het goed begrijp is ze zowel verliefd op jou als op die collega? Of niet meer op jou...
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_74900931
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef Kim87 het volgende:

[..]

Als ik je vriendin zou zijn zou ik die collega eens serieus overwegen. .

Jeez, je vriendin is verliefd op een ander en is zo eerlijk om open kaart met jou te spelen en jij zegt haar maar even met rust te laten en zet het als een slachtoffertje op een zuipen. Dat zal de relatie wel redden hoor. .
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:14:28 #33
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_74901108
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:09 schreef Stali het volgende:

[..]

Jeez, je vriendin is verliefd op een ander en is zo eerlijk om open kaart met jou te spelen en jij zegt haar maar even met rust te laten en zet het als een slachtoffertje op een zuipen. Dat zal de relatie wel redden hoor. .
Slachtofferrol is verleidelijk. Kan een tijdje helpen, maar gaat uiteindelijk niet helpen. Dat ze het eerlijk heeft verteld biedt nog enig hoop..
Overal verstand van.
pi_74901386
wacht even. Ze is ook slachtoffer en mag best even aan de borrel.
pi_74901405
quote:
pi_74901526
Sterkte.
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:27:37 #37
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_74901572
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:22 schreef TheFrankey het volgende:
wacht even. Ze is ook slachtoffer en mag best even aan de borrel.
Vind ik ook. Ik kan me voorstellen dat het feit dat ze het eerlijk heeft opgebiecht even wat minder gewicht in de schaal legt bij TS dan het feit dat haar partner verliefd is op een ander.

Niet blijven hangen in die bui TS, dat is dan weer niet zo gezond.. Voor nu, Proost!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:40:09 #38
33954 ElisaB
pi_74901966
quote:

Mijn Stali begrijpt me
pi_74902243
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:14 schreef macondo het volgende:

[..]

Slachtofferrol is verleidelijk. Kan een tijdje helpen, maar gaat uiteindelijk niet helpen. Dat ze het eerlijk heeft verteld biedt nog enig hoop..
Tuurlijk, maar in combinatie met dat elkaar met rust laten.
Ga gewoon met elkaar praten en vecht voor die relatie als het je zo aan het hart gaat.
Maar ga niet het slachtoffer uithangen en als een stoero pochen met de hoeveelheid bier en wijn wat er in huis is. Dat schiet gewoon allemaal niet op.

Nu ja goed, ik geloof niet in afstand scheppen om dichter bij elkaar te komen.
En ik vind het heel eerlijk van de vriendin van TS om te vertellen dat ze buiten de deur verliefd is. Dat kan nl. iedereen overkomen en zij gaat er heel goed mee om. Alleen TS reageert wat mij betreft als een onvolwassen puber.
pi_74902282
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mijn Stali begrijpt me
Nee, jij begrijpt mij.
pi_74905193
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef Kim87 het volgende:

[..]

Laatst een bruiloft gehad, 24 biertjes in 5 uur.
Ah, jij bent het mannetje?
pi_74905372
Dumpen die handel zou ik zeggen.

Als hem nou alleen een beetje 'leuk' had gevonden had ik gezegd, doe iets aan de situatie en ga verder. Maar dit is een ander verhaal.

Verliefd word je namelijk niet zo maar. Dat kost tijd, energie en je moet er voor openstaan.
Dat ze nu al verliefd is geeft aan dat ze hem al langere tijd leuk vond en daar niet naar gehandeld heeft.

Ik hou niet zo van de uitspraak 'van het een kwam het ander'. Stop dan bij 'een'.

Succes in ieder geval bij het maken van je beslissing.
pi_74905387
Ik ben zo stoned als een aap en op weg dronken te worden, het is was offtopic maar dacht meld het even.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2009 04:37:55 ]
pi_74905802
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 04:26 schreef sokingat het volgende:
Verliefd word je namelijk niet zo maar. Dat kost tijd, energie en je moet er voor openstaan.
Ben jij niet diegene die zijn vriendin verbiedt te gaan dansen omdat je bang bent dat ze mogelijkerwijs bepaalde gevoelens voor een danspartner ontwikkelt?
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_74905809
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 08:54 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Ben jij niet diegene die zijn vriendin verbiedt te gaan dansen omdat je bang bent dat ze mogelijkerwijs bepaalde gevoelens voor een danspartner ontwikkelt?
whehe idd
pi_74906616
Ben na het laatste berichtje van gister maar gaan 'slapen'. Geen oog dicht gedaan en de hele nacht liggen piekeren.

Het idee dat ze verliefd wordt op een ander terwel ze bij mij is (en ooo zo gelukkig is met me) gaat er bij mij niet in. Ik kan dr denk ik nooit meer zo zien als voorheen.

Ze heeft me hiermee teveel pijn gedaan, en dit kan ze niet meer goed maken. Dit heb ik dr ook verteld, en wil er het liefst een punt achter zetten.
  zaterdag 21 november 2009 @ 10:48:45 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_74907054
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Tegen gevoelens doe je niets. Hoop voor je dat het voor jou goed afloopt. Sterkte.
dat vind ik dan weer veel te zwak, zo'n 'kijk mij ik ben slachtoffer van mijn gevoel' insteek.
pi_74933673
Dat het woord Trio in dit hele topic nog niet is voorgekomen....
pi_74933696
Ik zou echt blij zijn dat ze het eerlijk verteld. Tegenwoordig is eerlijkheid ver te zoeken in relaties.
  maandag 23 november 2009 @ 11:05:43 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74933882
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 04:26 schreef sokingat het volgende:
Dumpen die handel zou ik zeggen.

Als hem nou alleen een beetje 'leuk' had gevonden had ik gezegd, doe iets aan de situatie en ga verder. Maar dit is een ander verhaal.

Dat ze nu al verliefd is geeft aan dat ze hem al langere tijd leuk vond en daar niet naar gehandeld heeft.

Ik hou niet zo van de uitspraak 'van het een kwam het ander'. Stop dan bij 'een'.

Succes in ieder geval bij het maken van je beslissing.
Of je leest het topic even zodat je weet dat er geen sprake is van een 'hem'.

Ga dansen met je vriendin.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')