Dat zijn mijn specialiteitenquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:24 schreef Metalfrost het volgende:
Geweldig kuttopic, dat dat kan in het weekend.
DAT IS ECHT ZO'N KUTNUMMERquote:
Super de Boer = tegenwoordig Jumboquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef swaffelsmurf het volgende:
vergeet de superdeboer niet. ik word helemaal gek van die kut liedjes tijdens het vullen
Eigenlijk is Super de Boer een klinische supermarkt op zich.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef swaffelsmurf het volgende:
vergeet de superdeboer niet. ik word helemaal gek van die kut liedjes tijdens het vullen
Kun je beter bijna alle supermarkten vermijden,overal draaien ze die koleremuziek.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:22 schreef trovey het volgende:
Noteren: komende tijd de Jumbo mijden.
Nee hoor, niet hier in mijn vaste supermarkt....geen liedje te horenquote:Op zaterdag 21 november 2009 00:45 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Kun je beter bijna alle supermarkten vermijden,overal draaien ze die koleremuziek.
Fock,welke supermarkt is dat...quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hoor, niet hier in mijn vaste supermarkt....geen liedje te horen![]()
C1000.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:01 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Fock,welke supermarkt is dat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |