we dansen op de vulkaanquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
De wereld gaat naar de klote en jij lacht erom?
Niet eensquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:16 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat willen een hoop ook en dan ben je daarin weer niet anders enzo
Four roses?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:17 schreef D. het volgende:
Ik voel de whiskey een beetje hangen merk ik
Binnen 2 uur .quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je niet op een topic zitten als dit, de wereldproblematiek zal hier zeker niet of nauwelijks besproken worden. Het(zogenaamde) afscheid van een medeforummer wel. Oei wat is er aan de hand, iedereen sprak erover. E voila hij was weer terug!!
quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:19 schreef Laysa het volgende:
ik prop zo bij iedereen een ''fok drain'' erin
Ohja maar wel amerikaans . Just checking.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Da's geen whiskey, da's bourbon
Jack Daniel's
Okquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ohja maar wel amerikaans . Just checking.
Ik neem nog een biertjequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:17 schreef D. het volgende:
Ik voel de whiskey een beetje hangen merk ik
Kreeg je geen aandacht genoeg en moest je een nieuwe strategie bedenken?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee nee, niet je billetjes samenknijpen nu
Welnee, moet je helemaal zelf weten hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oooooeh, schandaaaalug. Hoe durft ie![]()
Get the bastard![]()
Je hoeft ook niet alles te begrijpen, maar als ik binnenkort tijd heb, dan ga ik het voor je spellenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, moet je helemaal zelf weten hoor.
Ik begreep het alleen niet zo goed. Je bent gewoon dezelfde user, alleen de naam is anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |