Nou, vertel eens: wat vind jij van de wereldproblematiek dan. Gaan we het dáár eens fijn over hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ik de de wereldproblematiek belangrijker vind dan iemand die terugkomt onder een andere naam op een forum en dat het belachelijk is dat er zo lang over doorgegaan wordt.
dat is ook een ieders goed recht, maar hoe lang erover door gaan als hij zelf al een en ander heeft gezegd ook?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
En "het is aan" iedereen die dat wil om dat merkwaardig te vinden en/of er een drama van te maken
(mits policy in oog houdend etc blabla)
Daar zijn we sowieso goed in hier.
En elders ook: zóveel verschilt het hier niet van de echte wereld, qua groepsprocessen.
Zo lust ik er nog wel een paar zeg...quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ik de de wereldproblematiek belangrijker vind dan iemand die terugkomt onder een andere naam op een forum en dat het belachelijk is dat er zo lang over doorgegaan wordt.
Ja, dat stond in mijn vorige post jaquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke positieve benadering: There is more where that came from
Er zijn er hier ook die terug gekomen zijn onder andere naam en daar weet je het niet vanquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat de wereld een grote puinhoop isquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, vertel eens: wat vind jij van de wereldproblematiek dan. Gaan we het dáár eens fijn over hebben.
Ik stoor me meer aan die anderequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, vertel eens: wat vind jij van de wereldproblematiek dan. Gaan we het dáár eens fijn over hebben.
Is klote hè, die problematiek. Vooral die ene.![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat de wereld een grote puinhoop is
Da's nou ook niet echt positiefquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat de wereld een grote puinhoop is
Is mijn mening maar goed ik snap dat ik die niet mag uitenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar zeg...
Staat een lachsmiley bijquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:13 schreef gomi het volgende:
[..]
pffff, glas halfvol enzo weet je nog
Pssst, het boeit me ook nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er zijn er hier ook die terug gekomen zijn onder andere naam en daar weet je het niet van
Oh sorry, ik had even gemist dat we het daar dan ook collectief mee eens moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Is mijn mening maar goed ik snap dat ik die niet mag uiten
Huh?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Is mijn mening maar goed ik snap dat ik die niet mag uiten
Nee hoor ik ben graag anders dan anderenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had even gemist dat we het daar dan ook collectief mee eens moeten zijn.
Maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?![]()
Weerwoord krijgen is niet hetzelfde als je mening niet mogen geven hè. Think positive.
maar dat willen een hoop ook en dan ben je daarin weer niet anders enzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben graag anders dan anderen
Ja heel de dag janken om onze regering, hongersnood, terreuraanslagen e.d. is ook niet allesquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:16 schreef D. het volgende:
[..]
De wereld gaat naar de klote en jij lacht erom?
Te laat, dat was ik alquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben graag anders dan anderen
Tja, dan moet je niet op een topic zitten als dit, de wereldproblematiek zal hier zeker niet of nauwelijks besproken worden. Het(zogenaamde) afscheid van een medeforummer wel. Oei wat is er aan de hand, iedereen sprak erover. E voila hij was weer terugquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |