Je gaat van jezelf uit, dat mag. Voor mij is er wel iets veranderd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of ze zien de noodzaak van deze naamsverandering niet in, je bent gewoon dezelfde gebleven, dus in feite is er niets veranderd.
quote:
Ik had het niet over zijn terugkomen maar over al het gepraat erover, en volgens mij is het alleen aan hem om te beslissen of hij hier komt en hoequote:Op vrijdag 20 november 2009 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij kwam alleen terug omdat een ander persoon negatief in de balangstelling kwam,( dat is zeker niet leuk) want hij wilde toch zelf weg? Oke, probleem uit de wereld helpen en weer onderduiken, klaar!
Even schakelen naar Ned 1?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Er is toch echt geen ruk op tv hè
Nou hij heeft gelijk ja toch?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
kom op; maak van je hart geen moordkuil en gooi t eruit
Dergelijke kwalificaties kwamen van je eigen fans die een PM hadden verwacht.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
In dat opzicht lijkt het bijna alsof ik hier een soort van hoogverraad heb gepleegd![]()
Tv Show? Nee, dank je.quote:
It's a thin line between love and hatequote:Op vrijdag 20 november 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dergelijke kwalificaties kwamen van je eigen fans die een PM hadden verwacht.
Dat is het nadeel van fan zijn je hebt zulke hoge verwachtingen en dan valt het altijd zo tegenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Dergelijke kwalificaties kwamen van je eigen fans die een PM hadden verwacht.
Tuurlijk is dat aan hem, maar om afscheid te nemen en 3 tellen later weer terug te komen???quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het niet over zijn terugkomen maar over al het gepraat erover, en volgens mij is het alleen aan hem om te beslissen of hij hier komt en hoe
Dat is afgelopen, ik kijk SBS, prikles voor kinderen, spuitje mee naar huis om te oefenenquote:
Sorry ik zie niet er zo'n probleem in, maar ja mijn glas is altijd half volquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat aan hem, maar om afscheid te nemen en 3 tellen later weer terug te komen???
en ook dat is toch aan hem?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat aan hem, maar om afscheid te nemen en 3 tellen later weer terug te komen???
Mijn fles is leegquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik zie niet er zo'n probleem in, maar ja mijn glas is altijd half vol
Heb ik begin van de avond al gezien, beer een prikje geven, ze spelen er goed opin.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat is afgelopen, ik kijk SBS, prikles voor kinderen, spuitje mee naar huis om te oefenen
op hun eigen knuffels.
Een hele nieuwe volle fles!quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn fles is leeg
Probeer dat maar eens positief te benaderen
Die van mij ook maar wat dat in deze te maken heeft met?quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry ik zie niet er zo'n probleem in, maar ja mijn glas is altijd half vol
Die heb ik toevallig staanquote:
Oke positieve benadering: There is more where that came fromquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn fles is leeg
Probeer dat maar eens positief te benaderen
En "het is aan" iedereen die dat wil om dat merkwaardig te vinden en/of er een drama van te makenquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
en ook dat is toch aan hem?
en verder moeten mensen niet van alles zo een drama maken. vind ik
Dat ik de de wereldproblematiek belangrijker vind dan iemand die terugkomt onder een andere naam op een forum en dat het belachelijk is dat er zo lang over doorgegaan wordt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die van mij ook maar wat dat in deze te maken heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |