Doei doeiquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nog even zappen, fijne avond verders![]()
Laysa, jou wil ik alvast heel veel sterkte wensen voor komende week, maar jou kennende gaat het wel lukken, tot volgende week
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
Ik zocht het nummer "Idlewild" van Here comes Johnny, vind ik dit:!
Yay daar issie weerquote:
Ben ik heel erg dat ik dacht die rijd ergens tegenaan, boom andere auto ofzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nog even zappen, fijne avond verders![]()
Ahh...jij hebt ook achterstevoren in de scheerstoel gezeten.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef Danny het volgende:
dat weet niemand. rond 10:00 zijn we bij redbus. ergens tussen dan en 's avonds zullen de stekkers uit de servers gaan, zullen ze naar de nieuwe locatie worden gereden en zullen ze weer aangezet worden. Ter plaatse houden we iedereen via twitter op de hoogte.
Maar je verwonderde je net over de "ophef". Daar reageerde ik op. En die ophef heb je natuurlijk willens en wetens uitgelokt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, de motivatie wisselt niet Gert, alleen komen er vragen over één aspect. Zoals ik al eerder aangaf, ik had er meer over geschreven dan alleen dat wat vanavond de revue passeert. Het ene sluit het andere ook niet uit denk ik.
Hij reed helemaal niet tegen een boomquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:32 schreef remlof het volgende:
Aaaaaaquote:
Ik las ergens dat ik jou altijd kale schijn te noemen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Ahh...jij hebt ook achterstevoren in de scheerstoel gezeten.
O sorry die Nance, zit me altijd kapot te ergeren aan haar over-acting de drama queenquote:
en doe je t zelf niet, slaat een ander t een ander wel uit je mondquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is zo zonde he![]()
Zelf ben je jarenlang heel voorzichtig geweest zodat ze maar zo heel mogelijk blijven, maar zodra ze een beetje op eigen benen gaan staan doen ze het weer teniet
Mijn ideequote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
O sorry die Nance, zit me altijd kapot te ergeren aan haar over-acting de drama queen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |