FOK! wordt verneukt met domme topicsquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef Stofje het volgende:
Jullie verneuken álle topics met dat domme afkortinkje.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef Stofje het volgende:
Jullie verneuken álle bagger met dat domme afkortinkje.
Ach, ik had gewoon m'n dag niet. Had gewoon zin om de hele avond naar spijkerpoepen te kijken en naar Wilfred Genee te luisteren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:10 schreef Biogarde het volgende:
Wat heb je met haar gedaan Steven? Of anders gezegd; niet gedaan wellicht
Praten in een relatie? Serieus?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:15 schreef Stofje het volgende:
Kijk en zo gaat het nou áltijd! Jij noemt mij afstandelijk, maar mij een beetje aandacht geven is er toch godverdomme ook niet bij? PRAAT NOU EENS, WIJF!
Hoe de neuk kan een vrouw nou praten met een volle mondquote:
Een tuin vol vergeetmetnietjesquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Adelante het volgende:
Ranja met een rietje? Bloot met beide tietjes? Patat in plaats van frietjes?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:19 schreef Biogarde het volgende:
Heb je jullie namen al ge-sms't naar Jamba, om te kijken of jullie bij elkaar passen Stof?
Ja, weet je wat het is. Kijk, ik ontmoette Sophie een paar maanden geleden en ons eerste gesprekje was gewoon leuk. Gezellig, grappig, we ráákten elkaar. We bleven contact houden, spraken regelmatig af en al snel gingen we over in een relatie. En ja, de eerste ruzietjes dienden zich al snel aan, omdat ze de diepte niet in wilde in onze gesprekken. Tja, je kent me, ik wil graag de diepte in als ik met een vrouw praat. Als je dat niet doet, kan ik me wel eens afstandelijk gedragen. Dat is gewoon het ding. Sophie, ik wil gewoon eens fatsoenlijk praten met je, zoals die ene avond, zoals die afspraken daarna...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |