quote:
OEPSquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:01 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, kan er een mod Eindhoven topic aan de TT toevoegen?
Ik heb de TT al aangepast en nu ben ik weg hier!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme. Eindhoven? Dan wil ik hier niet meer zijn.
Dank, dank, dankquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik heb de TT al aangepast en nu ben ik weg hier!
Jawel, lekker lange vrije dagquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:06 schreef Inu het volgende:
Buuuuh, om half 9 opstaan op je vrije dag is niet lief
poging 2quote:
Bij jou gaat alles gelijk perfect natuurlijkquote:Op zondag 22 november 2009 17:41 schreef FUFR het volgende:
prutsers, maar goed dat danny geen bank heeft
nee, maar je moet niet roepen dat iets maar een paar uur duurt, zoiets loopt altijd uit.quote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Bij jou gaat alles gelijk perfect natuurlijk
Ik snap niet dat hij het voor nop doet. En danny maar zijn zakken vullen....quote:Op zondag 22 november 2009 18:09 schreef FUFR het volgende:
ook lullig voor Itjeer, de serverts wachten idere keer met down gaan tot ie een "alles werkt' heeft getwitterd.
Wie zegt dat hij het voor nop doet?quote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij het voor nop doet. En danny maar zijn zakken vullen....
ja in vorig topic, like..duhquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Sommige mensen zeggen wel meer wat, jij moet niet alles geloven. Althans ik geloof het niet
O dat geneuzel met die pagina waar jij muziek op hebt staan? Met IE werkt het, maar dat gebruik ik niet. Het is wel goed zo.quote:
had ie een garagebedrijf?quote:Op zondag 22 november 2009 19:15 schreef bleiblei het volgende:
Zo, ben vandaag mee geweest naar een oud collega van mijn pa.
Sodeju wat een wagenpark.
autosloopquote:
das geen hobby, das de hele dag auto's wassen.quote:Op zondag 22 november 2009 19:29 schreef bleiblei het volgende:
Ja, een autosloop met o.a. 3 Skylines, een DB7, een GT3, een Corvette en een Jaguar XK (de oldtimer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |