Die heeft volgens mij zelf al is een stiletto van een agent gekocht in een van de afleveringenquote:
Dat is toch logisch? Ze hebben een band, zitten in hetzelfde schuitje, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:15 schreef Personan het volgende:
is corrupt.
-Als een agent een collega agent aanhoud voor wat dan ook komt deze er bijna altijd veel beter vanaf dan een niet-agent
Nou, die agenten, zoals in mijn voorbeeldje, kunnen dat echt wel zelf bedenken, dat als ze de hele dag staan de controleren, dat ze zich dan zelf wel aan de maximum snelheid moeten houden, terwijl ik er een rekening voor krijg van tig-veel euro's. Dat is, zoals bij veel dingen, doodergerlijk, en gewoon machtsmisbruik. Het gaat erom dat het zo ontzettend walgelijk, en zo ontzettend DOM is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Bastoenie het volgende:
Das inderdaad wel extreem corrupt gek! Die voordeeltjes die jij op je werk hebt mbt andere collega's, is dat dan ook corrupt?
Je geeft geen antwoord op de vraag, vriend.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nou, die agenten, zoals in mijn voorbeeldje, kunnen dat echt wel zelf bedenken, dat als ze de hele dag staan de controleren, dat ze zich dan zelf wel aan de maximum snelheid moeten houden, terwijl ik er een rekening voor krijg van tig-veel euro's. Dat is, zoals bij veel dingen, doodergerlijk, en gewoon machtsmisbruik. Het gaat erom dat het zo ontzettend walgelijk, en zo ontzettend DOM is.
Que?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag, vriend.
Als je denkt zoals jij, dan kun je nergens meer over klagen. Bovendien, is er niks mis mee, als een burger mondig is.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
TS was een naïef ventje met een heilig geloof in autoriteit en de heilzame werking van dit instrument.
Je geeft inderdaad geen antwoord op de vraagquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
Nou, die agenten, zoals in mijn voorbeeldje, kunnen dat echt wel zelf bedenken, dat als ze de hele dag staan de controleren, dat ze zich dan zelf wel aan de maximum snelheid moeten houden, terwijl ik er een rekening voor krijg van tig-veel euro's. Dat is, zoals bij veel dingen, doodergerlijk, en gewoon machtsmisbruik. Het gaat erom dat het zo ontzettend walgelijk, en zo ontzettend DOM is.
Niet altijd hoor. In die aflevering van Peter R. de Vries, is er een motoragent die verkeerd invoegt, maar toen de agent in dienst ontdekte dat het een agent in burger betrof, mocht hij gewoon doorrijden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Je geeft inderdaad geen antwoord op de vraag![]()
Die agenten krijgen ook gewoon een prent als ze op de verkeerde plek te hard rijden. Jij krijgt misschien bij je werk iets gratis mee, terwijl een ander moet betalen. Das toch ook niet corrupt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |