abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74896063
is corrupt.

Mensen die dit niet geloven zitten in de ontkenning.

Om maar een paar voorbeelden te noemen:

-Het illegaal vuurwerk wat ze innemen delen ze later weer uit aan de agenten zelf die het dan zelf afsteken of zelfs doorverkopen, Het zal mij niks verbazen als ze dit met meer illegale goederen doen.
-Als een agent een collega agent aanhoud voor wat dan ook komt deze er bijna altijd veel beter vanaf dan een niet-agent

Hoe weet ik dit? Iemand in mijn straat zit bij de politie en die kinderen van hen steken ieder jaar illegaal vuurwerk af en als je dat bij de politie zelf meld doen die er niks aan
pi_74896116
Bel Alberto.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_74896119
pi_74896190
Je zegt twee keer 'is corrupt'
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_74896193
Ha.. heerlijk. Je noemt de hele Nederlandse politie corrupt op basis van één dingetje, waar je nog niet eens bewijs van hebt.
pi_74896212
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:17 schreef TJV het volgende:
Bel Alberto.
Die heeft volgens mij zelf al is een stiletto van een agent gekocht in een van de afleveringen
pi_74896227
quote:
en als je dat bij de politie zelf meld doen die er niks aan
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:21:32 #8
69994 seto
-|||--------|||-
pi_74896237
TS is 16 en is boos dat de politie zijn vuurwerk heeft afgepakt.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_74896300
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:15 schreef Personan het volgende:
is corrupt.

-Als een agent een collega agent aanhoud voor wat dan ook komt deze er bijna altijd veel beter vanaf dan een niet-agent
Dat is toch logisch? Ze hebben een band, zitten in hetzelfde schuitje, dat soort dingen.
pi_74896363
Klopt wel. Ik heb die aflevering van Peter r. de Vries een tijdje geleden gezien over verkeersboetes. Te genant voor woorden! Hele dag boetes uitdelen en dan zelf met een rotvaart naar huis toe rijden...

Ik heb zelf een tijdje in de bediening (horeca) gewerkt, en nu wil het geval dat ik zelf ook wel eens uit eten ga. Als je een bloedchagrijnige ober aan tafel krijgt, dat kan je hele avond verpesten, dus dan ga ik niet zelf, voor mensen die een avondje op stap zijn, hun avond verzieken, door daar bloedchagrijnig rond te lopen....

Maar de pliesie flikt het gewoon. Sukkels.
pi_74896377
RISE AGAINST THE SYSTEM!
pi_74896406
zo. En hoe is het om de waarheid onder ogen te zien? Doet het pijn ? Wil je er over praten ? Gooi het in de groep ?
Is je zieltje erg gekwetst ? Huilt er van binnen iets ? Is er daar iets gebroken ? Kusje er op ?
pi_74896531
Das inderdaad wel extreem corrupt gek! Die voordeeltjes die jij op je werk hebt mbt andere collega's, is dat dan ook corrupt?
pi_74896646
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef Bastoenie het volgende:
Das inderdaad wel extreem corrupt gek! Die voordeeltjes die jij op je werk hebt mbt andere collega's, is dat dan ook corrupt?
Nou, die agenten, zoals in mijn voorbeeldje, kunnen dat echt wel zelf bedenken, dat als ze de hele dag staan de controleren, dat ze zich dan zelf wel aan de maximum snelheid moeten houden, terwijl ik er een rekening voor krijg van tig-veel euro's. Dat is, zoals bij veel dingen, doodergerlijk, en gewoon machtsmisbruik. Het gaat erom dat het zo ontzettend walgelijk, en zo ontzettend DOM is.
pi_74896691
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef OeJ het volgende:

[..]

Nou, die agenten, zoals in mijn voorbeeldje, kunnen dat echt wel zelf bedenken, dat als ze de hele dag staan de controleren, dat ze zich dan zelf wel aan de maximum snelheid moeten houden, terwijl ik er een rekening voor krijg van tig-veel euro's. Dat is, zoals bij veel dingen, doodergerlijk, en gewoon machtsmisbruik. Het gaat erom dat het zo ontzettend walgelijk, en zo ontzettend DOM is.
Je geeft geen antwoord op de vraag, vriend.
pi_74896728
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op de vraag, vriend.
Que?
pi_74896758
Zo dit is toch even stof tot nadenken :s
pi_74896941
Gratis vuurwerk? Ik wil ook bij de politie !
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_74897027
TS was een naïef ventje met een heilig geloof in autoriteit en de heilzame werking van dit instrument.
Derevaun Seraun.
pi_74897111
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:44 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
TS was een naïef ventje met een heilig geloof in autoriteit en de heilzame werking van dit instrument.
Als je denkt zoals jij, dan kun je nergens meer over klagen. Bovendien, is er niks mis mee, als een burger mondig is.
pi_74897133
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:33 schreef OeJ het volgende:

[..]

Je geeft inderdaad geen antwoord op de vraag
Die agenten krijgen ook gewoon een prent als ze op de verkeerde plek te hard rijden. Jij krijgt misschien bij je werk iets gratis mee, terwijl een ander moet betalen. Das toch ook niet corrupt?
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 20:49:46 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_74897175
lees de titel en denk..

duh
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_74897178
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:47 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Je geeft inderdaad geen antwoord op de vraag
Die agenten krijgen ook gewoon een prent als ze op de verkeerde plek te hard rijden. Jij krijgt misschien bij je werk iets gratis mee, terwijl een ander moet betalen. Das toch ook niet corrupt?
Niet altijd hoor. In die aflevering van Peter R. de Vries, is er een motoragent die verkeerd invoegt, maar toen de agent in dienst ontdekte dat het een agent in burger betrof, mocht hij gewoon doorrijden.
pi_74897197
Ze zijn corrupt, delen alleen bonnen uit en laten de criminelen lopen...
pi_74897240
Over dat vuurwerk, ik heb toen ik nog jong en onbezonnen was gezien dat ze een hele lading vernietigden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')