quote:
Ja, maar dat moet die weer nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je kan bij de Aldi minstens vier verschillende smaken blikvoer kopen. Dus heeft je kat afwisseling.
precies dit, gewoon niets meer geven tot ie die whiskas op heeftquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Meddo het volgende:
Wat een onzin, die kat eet dat maar en anders krijgt hij niks
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Kat gewoon niets te eten geven, moet je eens opletten hoe die dan vreet wat hem wordt voorgezet na een paar dagen.
Bevalt het hem niet, pech, weet ie gelijk wie de baas is, en als ie honger heeft gaat ie maar muizen vangen
HOAXquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef Natrium het volgende:
...kat....moet ze 't weer niet
Lijkt me niet zo'n goed idee om een kat een paar dagen geen eten te geven...kun je daarna meteen door naar de dierenarts omdat een kat na meer dan 24 uur geen eten problemen kan krijgen met de lever, zeker die te zware katten van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Kat gewoon niets te eten geven, moet je eens opletten hoe die dan vreet wat hem wordt voorgezet na een paar dagen.
Bevalt het hem niet, pech, weet ie gelijk wie de baas is, en als ie honger heeft gaat ie maar muizen vangen
Is 'kat' gebonden aan de mannelijke vorm van zo'n beestquote:
Dan ken je de kat van mijn nicht nog niet dat beest dat verhongert nog liever dan dat ze goedkoop voer krijgt. Nee Sheba moet mevrouw hebben en als dat er niet is eet ze gewoon niet. Ze haalt letterlijk haar neus op voor ander kattevoer. Maf beestquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Sj0rs het volgende:
Gewoon laten staan inderdaad hij vreet het vanzelf wel op.
Heb je het nou over je vriendin!@!@#!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:33 schreef flexster het volgende:
mijn poesje een paar dagen niks geven werkt juist goed
je ontzegt je vriend de toegang bewust???quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:33 schreef flexster het volgende:
Volgens WIKI wel Natrium!quote:Een poes is gemiddeld negen weken (65 dagen) drachtig. Na drie weken worden haar tepels rozerood
Hoe kan je als man nou een poesje hebben?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:33 schreef flexster het volgende:
nee jongequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
je ontzegt je vriend de toegang bewust???
Een poes is vrouwelijk, maar ik had het over een KAT, en dat kan zowel vrouwelijk als mannelijk zijnquote:
oh. Ik dacht van welquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef Natrium het volgende:
[..]
Een poes is vrouwelijk, maar ik had het over een KAT, en dat kan zowel vrouwelijk als mannelijk zijn
dat dus... denken wij van kom we eten simpel vanavond, lekker gebakken eitje met wat rauwe hamquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Onze kregen vreten alleen gourmet gold en van die superdure speciale dierenzaak brokken. Serieus, die beesten krijgen duurder te eten dan ik.
Ik denk dat die beesten eerder zichzelf eerder laten verhongeren dan ze die goedkope rommel eten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:45 schreef flexster het volgende:
waarom zou je je beest duurder te eten geven dan jezelf. Je kan zo'n kat toch ook gewoon een zak droogvoer kopen van 5 kilo. Als ie vlees wilt vangt ie maar wat toch?
Dat is heel bijzonder, heb je het guines book al gebeldquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:47 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik denk dat die beesten eerder zichzelf eerder laten verhongeren dan ze die goedkope rommel eten.
Ach ja, ze zijn 24 22 en 21. Op een goede dag zijn ze dood en vreet ik lekker iedere dag kreeft.![]()
Record zou tegen de 30 aan liggen. Ach ja die hyperactieve beesten halen dat vast wel, dus ff geen kreeft voor mij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat is heel bijzonder, heb je het guines book al gebeld
Dat is eigenlijk jouw nicht haar schuldquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dan ken je de kat van mijn nicht nog niet dat beest dat verhongert nog liever dan dat ze goedkoop voer krijgt. Nee Sheba moet mevrouw hebben en als dat er niet is eet ze gewoon niet. Ze haalt letterlijk haar neus op voor ander kattevoer. Maf beest
Pics van je poes?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef ynuhh het volgende:
Mijn poes krijgt alleen maar droge brokken, daar moet ze het maar mee doen.
Tonijn.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:24 schreef Mylene het volgende:
Mijn katten krijgen Royal Canin, Sheba en tonijn uit blik van de Lidl.
Eendagskuikens.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik koop altijd een partij van die muisjes in die je slangen kan voeren. Dat vind de kat het allerlekkerst.
Dat dus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo'n goed idee om een kat een paar dagen geen eten te geven...kun je daarna meteen door naar de dierenarts omdat een kat na meer dan 24 uur geen eten problemen kan krijgen met de lever, zeker die te zware katten van tegenwoordig.
dit dus, als hun het lekker vinden dan word ik niet arm ;Dquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:17 schreef Drinky het volgende:
katten vinden dat goedkope voer van de lidl/aldi het lekkerst, scheelt in de knip en de beesten vinden het lekker = win/win
sorry maar ik snap dat echt niet. Wie is hier nou dom, je kat of jij? Zo'n beest vreet vanzelf wel wanneer ie honger heeft. En jij maar die dure stront met brokken halen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef DjinN het volgende:
mijn kat is ook zo'n kieskeurige troela. Haal je van die dure rommel, eet ze het niet opNu is ze eindelijk zover dat ze die grafdure rommel van Gourmet wel eet
Mn kater daarentegen vreet alles op wat je hem voorschotelt
Dat heb ik met mijn kinderenquote:Op zondag 22 november 2009 22:48 schreef swaffelsmurf het volgende:
2 zijn hier nogal kieskeurig dus eten niet alles en de 3e profiteert daarvan door alles op te eten en is dus ook de grootste in de omvang
Je weet dat katten alleen groenten eten omdat ze moeten kotsen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:23 schreef Bananenman het volgende:
Die rare beesten hier vreten alles. Echt welk blikvoer ik ze ook voorschotel, het gaat schoon op. En het gaat nog veel verder dan dat. Laatst had er eentje de brocolli die op het aanrecht lag opgegetenEn ik maar denken dat katten carnivoren waren.
Dat is inderdaad ook een punt. Katten houden over het algemeen helemaal niet van afwisseling, niet qua woonomgeving en niet qua eten.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef Droomert het volgende:
TS denkt dat dieren afwisseling nodig hebben.
Ze gaan uit hun bek stinken als ze alleen maar blikvoer krijgen. Die harde brokken werken als tandenborstels of zoiets.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:30 schreef SpookY22 het volgende:
Sowieso blikvoer voor een kat....brokken en water (hebben 3 onafhankelijke dierenartsen gezegd en 2 dierenzaken) en als tie het niet vreet de eerste dag laat het maar eens 3 dagen staan wedden dattie het eet.
Broccolipureequote:Op zondag 22 november 2009 23:00 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je weet dat katten alleen groenten eten omdat ze moeten kotsen?
dat dusquote:Op zondag 22 november 2009 23:24 schreef zkr600 het volgende:
Volgende keer vraagt ie de kat gewoon wat het beestje wil.
nou enquote:Op zondag 22 november 2009 23:08 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Ze gaan uit hun bek stinken als ze alleen maar blikvoer krijgen
Wanneer ze uit hun bek gaan meuren is dat een teken dat de boel in het bekkie aan het wegrotten is. Doet pijn enzo.quote:Op maandag 23 november 2009 00:13 schreef flexster het volgende:
[..]
nou enje hoeft er toch niet naast te liggen in bed.
Ik heb er zelfs 3quote:Op maandag 23 november 2009 00:12 schreef flexster het volgende:
[..]
dat dus. Ik ben ook benieuwd of sommige mensen hier kinderen hebben. Van die kinderen die maar blijven bleren totdat de ouder overstag gaat en aparte hapjes maakt voor zo'n kind "omdat ie t niet lust".
Doet me denken aan vroegah, aan die kat die 3 diepgevroren braadworsten jatte ergens van de buren. Elke keer als we zo'n worst hadden afgepakt ging ze weer een nieuwe halen.quote:Op maandag 23 november 2009 01:28 schreef RodeNek het volgende:
Echte mannen geven hun kat een steak
[ afbeelding ]
die kat weigert het...quote:Op maandag 23 november 2009 01:19 schreef tonja het volgende:
Als je je kat alleen dat goedkope supermarktvoer geeft, ben je later een astronomisch bedrag kwijt aan de dierenarts.
Ik wil vanalles. Ik veroordeel niet, ik leg slechts enkele feiten op tafel.quote:Op maandag 23 november 2009 01:43 schreef Sjibble het volgende:
[..]
die kat weigert het...
wat wil jemoraalridder
Ik leg ook enkel de feiten op tafel:quote:Op maandag 23 november 2009 01:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wil vanalles. Ik veroordeel niet, ik leg slechts enkele feiten op tafel.
Nou, dan zijn we er toch?quote:Op maandag 23 november 2009 02:01 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik leg ook enkel de feiten op tafel:
Jij vindt dat de kat wat ander moet vreten
> De kat accepteert alleen adlivoer
>> Volgens jou vallen de dierenartskosten astronomisch hoog uit
Nogmaals, de kat vreet niks anders.
Lot staat vast...
Haalt die van mij ook z'n neus voor op, het is een echte connaisseur: Alleen cheap ass voer en anders niks.quote:Op maandag 23 november 2009 22:30 schreef Booomer het volgende:
Je had die whiskas toch kunnen mengen met aldi brokken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |