quote:
Ja, maar dat moet die weer nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
Je kan bij de Aldi minstens vier verschillende smaken blikvoer kopen. Dus heeft je kat afwisseling.
precies dit, gewoon niets meer geven tot ie die whiskas op heeftquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:21 schreef Meddo het volgende:
Wat een onzin, die kat eet dat maar en anders krijgt hij niks
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Kat gewoon niets te eten geven, moet je eens opletten hoe die dan vreet wat hem wordt voorgezet na een paar dagen.
Bevalt het hem niet, pech, weet ie gelijk wie de baas is, en als ie honger heeft gaat ie maar muizen vangen
HOAXquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef Natrium het volgende:
...kat....moet ze 't weer niet
Lijkt me niet zo'n goed idee om een kat een paar dagen geen eten te geven...kun je daarna meteen door naar de dierenarts omdat een kat na meer dan 24 uur geen eten problemen kan krijgen met de lever, zeker die te zware katten van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Kat gewoon niets te eten geven, moet je eens opletten hoe die dan vreet wat hem wordt voorgezet na een paar dagen.
Bevalt het hem niet, pech, weet ie gelijk wie de baas is, en als ie honger heeft gaat ie maar muizen vangen
Is 'kat' gebonden aan de mannelijke vorm van zo'n beestquote:
Dan ken je de kat van mijn nicht nog niet dat beest dat verhongert nog liever dan dat ze goedkoop voer krijgt. Nee Sheba moet mevrouw hebben en als dat er niet is eet ze gewoon niet. Ze haalt letterlijk haar neus op voor ander kattevoer. Maf beestquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:26 schreef Sj0rs het volgende:
Gewoon laten staan inderdaad hij vreet het vanzelf wel op.
Heb je het nou over je vriendin!@!@#!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:33 schreef flexster het volgende:
mijn poesje een paar dagen niks geven werkt juist goed
je ontzegt je vriend de toegang bewust???quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:33 schreef flexster het volgende:
Volgens WIKI wel Natrium!quote:Een poes is gemiddeld negen weken (65 dagen) drachtig. Na drie weken worden haar tepels rozerood
Hoe kan je als man nou een poesje hebben?quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:33 schreef flexster het volgende:
nee jongequote:Op vrijdag 20 november 2009 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
je ontzegt je vriend de toegang bewust???
Een poes is vrouwelijk, maar ik had het over een KAT, en dat kan zowel vrouwelijk als mannelijk zijnquote:
oh. Ik dacht van welquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:36 schreef Natrium het volgende:
[..]
Een poes is vrouwelijk, maar ik had het over een KAT, en dat kan zowel vrouwelijk als mannelijk zijn
dat dus... denken wij van kom we eten simpel vanavond, lekker gebakken eitje met wat rauwe hamquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:44 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Onze kregen vreten alleen gourmet gold en van die superdure speciale dierenzaak brokken. Serieus, die beesten krijgen duurder te eten dan ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |