quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:56 schreef zovty het volgende:
Ze wonen vaak in kleine schimmelende achterstandswijkjshuisjes met ouders die ze echt totaal niet begrijpen.
na jou!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Enige waar ze van mij mogen hangen is aan een touw!!@@!#!@![]()
![]()
![]()
Dat maakt de zaak helder. Dank voor de toelichting.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:56 schreef zovty het volgende:
Ze wonen vaak in kleine schimmelende achterstandswijkjshuisjes met ouders die ze echt totaal niet begrijpen.
Marokkanen dat zijn toch de nieuwe finnen met bontkraagje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:55 schreef Winner_Taco het volgende:
En zich zo positioneren dat er niemand meer langs kan . En niet te vergeten blowen en herrie maken , vrouwen lastig vallen en ander totaal kansloos gedrag.
Hier hebben ze op sommige plaatsen al een samenscholingsverbod zodat de politie ze kan wegsturen/beboeten maar helaas nog niet overal .
Klacht : Allochtonen (ja het zijn altijd surinamers/antilianen/marokkanen) die rond stations hangen ipv gewoon met hun vrienden of homiesergens binnen kunnen gaan zitten.
Bij Slotervaart staan ze ook gewoon hoor .quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach gossie frustie kakkerlakje
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:56 schreef Pieter-utd het volgende:
Enige waar ze van mij mogen hangen is aan een touw!!@@!#!@![]()
![]()
![]()
ach gossie met je grote neus JEWquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ach gossie frustie kakkerlakje
Nee man dat is een speciale dedication naar jou toequote:Op vrijdag 20 november 2009 17:57 schreef S.Seagal het volgende:
HEY! die ondertitel "de lekkerste" Slaat dat op jou?
Want iedereen weet dat ik de lekkerste ben hier.
Idd een neukfout die Buffalo met zn topicvervuilende 020 promotiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |