quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]me weekeind zit vol
en dat in een uurtje tijd. 2 of 3 vrouwen ontmoeten
![]()
Echt nu al?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen Surprise vieren. Nu al? Ja nu al
.
Oh, das toch juist leuk! Vooral de naughty gedichten vind ik priceless!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:51 schreef Avey het volgende:
Lootjes trekken enzo? Gelukkig doen we daar hier niet meer aan, ik haat surprises en gedichten maken.
Zo, jij bent snel terug...quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
sinterklaas rules... xmas sucks
jaa was ff snel en na 20uur wakker zijn enzo (alweer bijna 21) ben je het allemaal ook wel zat hoor en moet morgen ook nog fit zijn voor een meetquote:
Gaat die meet door dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaa was ff snel en na 20uur wakker zijn enzo (alweer bijna 21) ben je het allemaal ook wel zat hoor en moet morgen ook nog fit zijn voor een meet
volgens mij wel...quote:
wat leuk voor je...quote:
ben benieuwd is wel een ouwe doozquote:
Nee, thank god. Het ligt niet aan mij trouwens, ik woon in een stad waar dat blijkbaar vrij normaal isquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iig nooit verder gekomen dan aanranding?? (niet dat dat niet genoeg is... men moet niets willen afdwingen door pressie/geweld)
quote:Op zaterdag 21 november 2009 07:13 schreef Avey het volgende:
Blergh, weer veel te vroeg. Hoef pas om 10 op werk te zijn.
quote:
Ik ben een uur bezig geweest met de afwas!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij hebben de slaapkamer opgeruimd en schoongemaakt
Wow. Da's best heftigquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben een uur bezig geweest met de afwas!
Oeh! Lijkt me ook tof.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Avey het volgende:
Ik heb The Hangover gekeken. Geweldige film.
Nogal ja. Er stond schimmel in d'een en d'andere hoek.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nogal ja. Er stond schimmel in d'een en d'andere hoek.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen Surprise vieren. Nu al? Ja nu al
.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo top weekeind gehadniet gezoent ofzo maar dat mag de pret niet drukken... 3 dagen 4 verschillende mensen ontmoet, 1 van espreszo site en 3 fokkers (2 damens en 1 heer)
What happened Skunkquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef skunkasaur het volgende:
Oef, dat was me de week wel.![]()
Ben weer terug hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |