Aah joh, die zien de derde foto in de OP en dan zijn ze weer weg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:37 schreef wonderer het volgende:
Oh, je wil graag heterojongens naar dit topic lokken?
ditoquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:39 schreef Seven. het volgende:
Ik vind die dame met het korte haar op het laatste plaatje in de OP echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laatst gezoend met een vrouw die daarop leek. Zag eruit alsof ze dertig was. Na een half uur zoenen bleek ze 46 te zijn.quote:
quote:
maar ze zoende wel lekker?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Laatst gezoend met een vrouw die daarop leek. Zag eruit alsof ze dertig was. Na een half uur zoenen bleek ze 46 te zijn.![]()
Waarom trek ik oudere vrouwen aan?![]()
[..]
Hmm, béétje te lomp, soms d'r mond te ver open enzo. Bij tijd en wijle kreeg ik die hele lap van d'r in mijn mond geduwd. Ik ben meer van puntje-van-de-tong en lippen. Ik kreeg er snel genoeg van toen ze me volgde toen ik buiten ging rokenquote:
Als het echt dons is, dan zou ik dat niet gaan harsen hoor. Het komt, volgens mij, harder terug.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, béétje te lomp, soms d'r mond te ver open enzo. Bij tijd en wijle kreeg ik die hele lap van d'r in mijn mond geduwd. Ik ben meer van puntje-van-de-tong en lippen. Ik kreeg er snel genoeg van toen ze me volgde toen ik buiten ging roken(zij rookt niet). En toen ik naar de WC ging dook ze daar ook ineens op.
![]()
Ik had trouwens van de zomer een eyeopener. Ik zoende met een meisje die zo'n donssnorretje had. En toen besefte ik me dat ik dat ook heb, dus nou moet ik eigenlijk beginnen met harsen.
Ghe, krijg je dan zo'n mannensnor?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Als het echt dons is, dan zou ik dat niet gaan harsen hoor. Het komt, volgens mij, harder terug.
Welk gedeelte precies? Mijn snor of haar desperateheid?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:56 schreef lezzer het volgende:
tvp maar, want ik weet niet wat ik op de post hierboven ^^ moet zeggen....
verdorrie zo zoen ik ook... plagend in lipje bijten enzoquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:53 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, béétje te lomp, soms d'r mond te ver open enzo. Bij tijd en wijle kreeg ik die hele lap van d'r in mijn mond geduwd. Ik ben meer van puntje-van-de-tong en lippen. Ik kreeg er snel genoeg van toen ze me volgde toen ik buiten ging roken(zij rookt niet). En toen ik naar de WC ging dook ze daar ook ineens op.
![]()
Ik had trouwens van de zomer een eyeopener. Ik zoende met een meisje die zo'n donssnorretje had. En toen besefte ik me dat ik dat ook heb, dus nou moet ik eigenlijk beginnen met harsen.
Oeh ja. Valt me op dat de helft van de vrouwen echt enorm goed kan zoenen, de andere helft brengt het er alsnog beter vanaf dan de meeste mannen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
verdorrie zo zoen ik ook... plagend in lipje bijten enzo
Goed kunnen zoenen vind ik wel heel belangrijk. Mensen die daar slecht in zijn, die vallen snel af.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh ja. Valt me op dat de helft van de vrouwen echt enorm goed kan zoenen, de andere helft brengt het er alsnog beter vanaf dan de meeste mannen.
Ik vind het niet totaal onoverkomelijk, maar als de dame in kwestie toch niets bij me losmaakt, dan zoen ik niet nog eens met haar. Sommige meiden maken niets in mij los maar die zoenen zó lekker dat je dat een paar avonden herhaalt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Goed kunnen zoenen vind ik wel heel belangrijk. Mensen die daar slecht in zijn, die vallen snel af.
En dan alleen maar zoenen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind het niet totaal onoverkomelijk, maar als de dame in kwestie toch niets bij me losmaakt, dan zoen ik niet nog eens met haar. Sommige meiden maken niets in mij los maar die zoenen zó lekker dat je dat een paar avonden herhaalt.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
nou laura is definitief uit de picture....-O- andere kant ook wel goed, kan ik alles afsluiten
zoenenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan alleen maar zoenen?
Dat zou ik moeilijk vol kunnen houden..
Kwestie van in je eentje naar huis gaan. Sowieso moet iemand voor seks wel wat bij me losmaken. Meer dan alleen goed zoenen dus.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:14 schreef capricia het volgende:
[..]
En dan alleen maar zoenen?
Dat zou ik moeilijk vol kunnen houden..
Niet scheren is een goeie oplossing om niet met iemand in bed te duikenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kwestie van in je eentje naar huis gaan. Sowieso moet iemand voor seks wel wat bij me losmaken. Meer dan alleen goed zoenen dus.
Ik wil mijn huisgenootje!
je bent lief enne ken je het ff tegen haar zeggen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
![]()
*hug*
Laura moet wel een paar draadjes los hebben in d'r bovenkamer.
En mensen die wel seks hebben met het andere geslacht, maar geen relatie, vind je dat ook eigenlijk geen bi's of gelden dan andere regels?quote:Misschien sowieso die mensen die wel seks hebben met het eigen geslacht, maar geen relatie, vind ik eigenlijk geen bi's.
Geef haar e-mail maar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je bent lief enne ken je het ff tegen haar zeggen?
quote:Laura,
Jij stomme zieke trut! Je bent knetter, maar dan ook ECHT knetter!![]()
Doei!
Zo ken ik er wel meer...eens in de maand...quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Niet scheren is een goeie oplossing om niet met iemand in bed te duiken
vind je liefquote:
Als in, die worden verliefd op mensen van het eigen geslacht maar hebben seks met het andere geslacht? Zoals ik tot nu toe?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef Vanyel het volgende:
Goed kunnen zoenen is ook relatief. Dat ligt niet alleen aan je eigen kwaliteiten, maar ook aan je match.
[..]
En mensen die wel seks hebben met het andere geslacht, maar geen relatie, vind je dat ook eigenlijk geen bi's of gelden dan andere regels?
slik de pil, 4 a 5x per jaar vind ik genoegquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo ken ik er wel meer...eens in de maand...
So true.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Niet scheren is een goeie oplossing om niet met iemand in bed te duiken
Spiraaltje FTW! Vrijwel nooit ongesteld. Dan te bedenken dat als mijn huisgenootje nou gewoon een spiraaltje had, dat ik dan mannen al afgezworen had kunnen hebben.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Zo ken ik er wel meer...eens in de maand...
En als je een vaste relatie met een vrouw zou hebben, zou je dan nog dat spiraaltje houden? Is toch nergens voor nodig?quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Spiraaltje FTW! Vrijwel nooit ongesteld. Dan te bedenken dat als mijn huisgenootje nou gewoon een spiraaltje had, dat ik dan mannen al afgezworen had kunnen hebben.
Ik haat ongesteld zijn, volgend jaar laat ik 'm zeker vervangen alleen daarom al.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
En als je een vaste relatie met een vrouw zou hebben, zou je dan nog dat spiraaltje houden? Is toch nergens voor nodig?
Sorry. Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik haat ongesteld zijn, volgend jaar laat ik 'm zeker vervangen alleen daarom al.
En om eerlijk te zijn.. ik ben al vaker dan eens aangerand, je weet nooit wat er verder nog gebeurt. Ik zou écht geen abortus willen laten plegen en dan kunnen de gevolgen voor de rest van je leven zijn.
Is OK hoor. Ik ben geen slachtofferquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Sorry. Dat wist ik niet.
Maar is het altijd zo dat je van een spiraaltje minder / niet meer menstrueert?
iig nooit verder gekomen dan aanranding?? (niet dat dat niet genoeg is... men moet niets willen afdwingen door pressie/geweld)quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef Seven. het volgende:
[..]
Is OK hoor. Ik ben geen slachtoffer.
Mirenaspiraaltje toch wel. Ik voel me er zeer relaxt bij, ook minder hormoonschommelingen meer, dus sowieso gelijkmatiger qua humeur en dat bevalt me.
Jij ook!quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:47 schreef Avey het volgende:
Ik moest even zoeken, maar hier is ie dus. Goedenavond
Jou had ik in gedachten bij die vraagquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als in, die worden verliefd op mensen van het eigen geslacht maar hebben seks met het andere geslacht? Zoals ik tot nu toe?![]()
Aw.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ook niet... ben ik es vrij (eens per 3 wken in het weekeind vrij) heb ik geen flikker te doen... hoe bedoel je vastgeroest in sleur
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:33 schreef Avey het volgende:
[..]
Aw.Nou ja ik moet wel werken morgen.
ITS A WONDERER!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]me weekeind zit vol
en dat in een uurtje tijd. 2 of 3 vrouwen ontmoeten
![]()
Echt nu al?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen Surprise vieren. Nu al? Ja nu al
.
Oh, das toch juist leuk! Vooral de naughty gedichten vind ik priceless!quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:51 schreef Avey het volgende:
Lootjes trekken enzo? Gelukkig doen we daar hier niet meer aan, ik haat surprises en gedichten maken.
Zo, jij bent snel terug...quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
sinterklaas rules... xmas sucks
jaa was ff snel en na 20uur wakker zijn enzo (alweer bijna 21) ben je het allemaal ook wel zat hoor en moet morgen ook nog fit zijn voor een meetquote:
Gaat die meet door dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaa was ff snel en na 20uur wakker zijn enzo (alweer bijna 21) ben je het allemaal ook wel zat hoor en moet morgen ook nog fit zijn voor een meet
volgens mij wel...quote:
wat leuk voor je...quote:
ben benieuwd is wel een ouwe doozquote:
Nee, thank god. Het ligt niet aan mij trouwens, ik woon in een stad waar dat blijkbaar vrij normaal isquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
iig nooit verder gekomen dan aanranding?? (niet dat dat niet genoeg is... men moet niets willen afdwingen door pressie/geweld)
quote:Op zaterdag 21 november 2009 07:13 schreef Avey het volgende:
Blergh, weer veel te vroeg. Hoef pas om 10 op werk te zijn.
quote:
Ik ben een uur bezig geweest met de afwas!quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wij hebben de slaapkamer opgeruimd en schoongemaakt
Wow. Da's best heftigquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben een uur bezig geweest met de afwas!
Oeh! Lijkt me ook tof.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:46 schreef Avey het volgende:
Ik heb The Hangover gekeken. Geweldige film.
Nogal ja. Er stond schimmel in d'een en d'andere hoek.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nogal ja. Er stond schimmel in d'een en d'andere hoek.
Hoe was het?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen Surprise vieren. Nu al? Ja nu al
.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
zoooo top weekeind gehadniet gezoent ofzo maar dat mag de pret niet drukken... 3 dagen 4 verschillende mensen ontmoet, 1 van espreszo site en 3 fokkers (2 damens en 1 heer)
What happened Skunkquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef skunkasaur het volgende:
Oef, dat was me de week wel.![]()
Ben weer terug hoor.
En zijn deze crisissen makkelijk op te lossen?quote:Op maandag 23 november 2009 00:04 schreef skunkasaur het volgende:
Ja. Boem. Het zat er aan te komen, ging te lang goed.
Idemquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
verdorrie zo zoen ik ook... plagend in lipje bijten enzo
Zolang je nog kunt eten is het wel OK.. Uitgebreide kerst, ach.... Dat kan volgend jaar wel weer, dan waardeer je het ook meer.quote:Op maandag 23 november 2009 00:09 schreef skunkasaur het volgende:
De gezondheids issues hebben zichzelf weer opgelost gelukkig. In de relationele sfeer zal het nog wel een tijdje broeierig zijn en qua financien... mja. Dat komt vast ook wel weer goed. Geen uitgebreide kerst in ieder geval
Ik kan nog wel eten enzo.En anders ga ik lekker naar mijn ouders
Mijn idee. Kerst is materialistischquote:Op maandag 23 november 2009 00:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zolang je nog kunt eten is het wel OK.. Uitgebreide kerst, ach.... Dat kan volgend jaar wel weer, dan waardeer je het ook meer.
Niet zoveel geloof ik. Al wacht ik nog steeds op het verslag van Eriks pakjesavond.quote:Op maandag 23 november 2009 00:40 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Mijn idee. Kerst is materialistisch![]()
Wat heb ik hier gemist?
It's alive!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ohja.... het is te vroeg
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
toen was ik al gedouchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |