abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74890957
DEN HAAG - Telecombedrijf KPN heeft sinds vanochtend 11 uur te kampen met een storing op het netwerk. Volgens een woordvoerster van het bedrijf heeft "een flink aantal mobiele bellers" last van de storing.
De storing ontstond na een tijdelijke onderbreking van de stroomvoorziening. Een aantal diensten lag er daarna uit. Toen werd geprobeerd die opnieuw op te starten "is er iets niet goed gegaan".

Omdat KPN zelf ook slecht bereikbaar was en niet kon bellen, heeft het bedrijf nog geen inzicht in de totale omvang van de problemen. "Allerlei diensten hebben er last van, vooral mobiele diensten en dan met name voor het zakelijke verkeer." KPN is met man en macht bezig het probleem op te lossen, maar verwacht dat de effecten nog wel even zullen aanhouden.

Eerder deze week werd het netwerk van Vodafone getroffen door een storing. (ANP)

Obama is de New World order aan het activeren dmv spionage satellieten die ons telefoonverkeer storen lijkt me toch wel de meest voor de hand liggende oorzaak
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_74891021
Lekker op tijd, Archibald
pi_74891051
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:27 schreef Sm0keZ het volgende:
Lekker op tijd, Archibald
Hoi , neuken ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_74891056
Dit weten wij al sinds eerder.
D:
pi_74891067
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:28 schreef 20megaton het volgende:
Dit weten wij al sinds eerder.
D:
Is er al een topic over ?
pi_74891094
Best wel.
pi_74891101
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:25 schreef Winner_Taco het volgende:
DEN HAAG - Telecombedrijf KPN heeft sinds vanochtend 11 uur te kampen met een storing op het netwerk. Volgens een woordvoerster van het bedrijf heeft "een flink aantal mobiele bellers" last van de storing.
De storing ontstond na een tijdelijke onderbreking van de stroomvoorziening. Een aantal diensten lag er daarna uit. Toen werd geprobeerd die opnieuw op te starten "is er iets niet goed gegaan".

Omdat KPN zelf ook slecht bereikbaar was en niet kon bellen, heeft het bedrijf nog geen inzicht in de totale omvang van de problemen. "Allerlei diensten hebben er last van, vooral mobiele diensten en dan met name voor het zakelijke verkeer." KPN is met man en macht bezig het probleem op te lossen, maar verwacht dat de effecten nog wel even zullen aanhouden.

Eerder deze week werd het netwerk van Vodafone getroffen door een storing. (ANP)

Obama is de New World order aan het activeren dmv spionage satellieten die ons telefoonverkeer storen lijkt me toch wel de meest voor de hand liggende oorzaak
Nee hoor, Camiel zorgt er wel voor dat dat geruisloos verloopt.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_74891132
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:28 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Hoi , neuken ?
Jahoor, bel je zusje maar, ik ben om 19:00 klaar met werken
pi_74891146
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:29 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

En ja, zelfs de FP was al eerder
Netwerk KPN getroffen door storing
pi_74891168
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

Nee hoor, Camiel zorgt er wel voor dat dat geruisloos verloopt.
Ik vind zo,n kastje anders best handig . Als je het een beetje gemaakt hebt tegenwoordig zit zo'n tracking-device sowieso in je auto toch ?
pi_74891190
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:29 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Alstu: Kan niet bellen en smssen
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_74891518
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:32 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Alstu: Kan niet bellen en smssen
ah, het topic van fons, die kan ook nie bellen nie en nie smssen nie
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')