quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
vrouwen, ze kunnen beter ziek zijn dan tijdelijk gehandicapt
Flesquote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb
[ afbeelding ]
ik weet nog iets wat jij hebt!!!quote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb
[ afbeelding ]
een geel hesje van de belgische spoorwegenquote:Op zondag 22 november 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik heb
[ afbeelding ]
Een lego-sneeuwschuiver ja. Morgen. EN een reden om die te kopenquote:
Je verwacht sneeuw?quote:Op zondag 22 november 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een lego-sneeuwschuiver ja. Morgen. EN een reden om die te kopenVolgende week
Ook. Maar eerst bouw-activiteiten in de directe nabijheid van een niet met name genoemd station tussen Twello, Olst, Colmschate en Zutphenquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een lego-sneeuwschuiver ja. Morgen. EN een reden om die te kopenVolgende week
Waarom denk je dat de blijheid er van af knalt?quote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nou nog eens in deventer ging bouwen.....
Daar hebben we het net over, Snuggles.quote:Op zondag 22 november 2009 21:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als je nou nog eens in deventer ging bouwen.....
quote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de blijheid er van af knalt?
het begon anders aardig op een hoax te lijken.quote:Op zondag 22 november 2009 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar hebben we het net over, Snuggles.
quote:
die is behoorlijk zilverblondquote:Op zondag 22 november 2009 22:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo krijgen we toch steeds meer Fok!kers in het echt te zien. Vandaag heb ik ook de man achter iteejes gezien
Jij staat ook onderaan mijn lijst dus dat geeft nietquote:
Ook goeieavond.quote:Op zondag 22 november 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij staat ook onderaan mijn lijst dus dat geeft niet
wie staat onderaan welke lijstquote:Op zondag 22 november 2009 22:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij staat ook onderaan mijn lijst dus dat geeft niet
quote:
Je vroeg er omquote:
echt?quote:
jij mag me echt niet hč?quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net of iemand daar op zit te wachten
quote:
quote:
quote:
JOh, echt, jouw bestaan kan me totaal gestolen worden, ik heb geen reden om je lief te hebben, ik heb geen reden om je te haten. Wat mij betreft ben je volslagen transparant.quote:
quote:
slecht geheugen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. En nou opdonderen, vervelend stuk rattenvoer
.......quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JOh, echt, jouw bestaan ka me totaal gestolen worden, ik heb geen reden om je lief te hebben, ik heb geen reden om je te haten. Wat mij betreft ben je volslagen transparant.
Wat jij wil hoor.quote:Maar als je graag ruzie wilt kom ik je wel ff op je waffel timmeren hoor, ik ben de beroerdste niet
Neuh. Maar dat afkraken is zo passč, zo 26 Oktober.quote:
Kloptquote:
Ik ben een groot brok positiviteit johquote:
En ik de negativiteitquote:Op zondag 22 november 2009 22:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben een groot brok positiviteit joh![]()
Vooral pubertijd geloof ikquote:
Dan merk ik daar weinig van.quote:
Dat is meestal zo dat vooral de omgeving het door heeftquote:
*hoest hoest* Flash echt niet hoor *hoest hoest*quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is meestal zo dat vooral de omgeving het door heeft
I nawet kiedy bede sam, nie zmienie sie, to nie mój swiatquote:Op zondag 22 november 2009 22:25 schreef FFSletop het volgende:
I walk a lonely road, the only one that I have ever known...
- Boulevard of Broken Dreams, Greenday
denk je dat ik op dit soort geneuzel BLIJF reageren? Think againquote:Op zondag 22 november 2009 22:34 schreef FFSletop het volgende:
[..]
*hoest hoest* Flash echt niet hoor *hoest hoest*
Dat ben ik gewoonquote:Op zondag 22 november 2009 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
I nawet kiedy bede sam, nie zmienie sie, to nie mój swiat
Przede mna droga która znam, która ja wybralem sam O
vertaald:
En zelfs wanneer ik alleen zal zijn, verander ik niet, dit is niet mijn wereld
Voor mij ligt de weg die ik ken, die ik zelf gekozen heb
*dom gezicht* aHuUh?quote:Op zondag 22 november 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
denk je dat ik op dit soort geneuzel BLIJF reageren? Think again
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |