tis heul geen verfweer.quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:46 schreef DaMart het volgende:
Ik moet ook nog eens alle deurposten gaan overschilderen. Toen ik hier nu bijna 4 jaar geleden kwam wonen, heb ik ze samen met mijn vader (hij schilderde en ik keek toe) geschilderd. Vorig jaar hadden bouwvakkers een raam gesloopt, waardoor het kozijn er uit moest om het raam te kunnen vervangen. Ik dacht handig te zijn en heb de pot verf die ik nog over had uit de berging gepakt en het kozijn geschilderd. En aangezien ik toch bezig was, heb ik meteen andere kozijnen waar nodig even bijgewerkt. Alleen droogde de nieuwe verf ipv perzikgeel/oranje oranje/bruin op... dus ik heb nu tweekleuren kozijnen.
Ik doe het nu ook niet. Maar Sjowhan herinnerde me er aan dat ik dat ooit nog eens moet doen. Vandaag heb ik al wat andere dingen op het programma staan. Ik heb gewoon nuttige dingen ingepland om te doen tijdens een FOK!-downtimequote:Op zaterdag 21 november 2009 09:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
tis heul geen verfweer.Dat is een klusje voor het voorjaar
wat ga je doen dan?quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik doe het nu ook niet. Maar Sjowhan herinnerde me er aan dat ik dat ooit nog eens moet doen. Vandaag heb ik al wat andere dingen op het programma staan. Ik heb gewoon nuttige dingen ingepland om te doen tijdens een FOK!-downtime.
De zon schijnt!quote:Op zaterdag 21 november 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wat een troosteloos kutweer is het buiten.
Ik moet de oude planten uit de bakken op balkon halen er bloembollen in zetten. Mijn huishouden moet worden gedaan. Ik wil nog even kijken of ik wat kastinhoud kan verplaatsen in huis of dat ik toch echt nog op pad moet voor een extra kast. En over een uur zit ik bij de kapper.quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat ga je doen dan?
Ik heb drie keuzes: boekenplanken die een muur bestrijken inrichten, een kamer helemaal uitruimen en goed inruimen (moet sowieso voor donderdag gebeurt zijn) en een spel (call of duty) welke ik net heb gekregen uitproberen.
Ik weet nog niet wat ik ga doen
Dan woon je gewoon verkeerdquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier nog niet. Maar het lijkt wel wat lichter te worden, buiten.
Alsof jij hele dagen in je keuken doorbrengtquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het uitzicht op de duinen is het daar niet meer eens.
Ik zet er best veel thee, hoor!quote:Op zaterdag 21 november 2009 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof jij hele dagen in je keuken doorbrengt
Nee, DM staat gewoon de hele dag op de galerijquote:Op zaterdag 21 november 2009 10:32 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof jij hele dagen in je keuken doorbrengt
maar je vergunning is iig binnenquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Net als dat ik vandaag bericht kreeg over mijn bouwvergunning.
Wat denken ze nou? Echt, serieus, wat denken ze nou. Dat ik op mn knieën ga voor iets wat godverdomme al een jaar geleden geregeld had moeten zijn?![]()
Ja, ik ben blij dat het nu eindelijk rond is. EN NU BOUWEN MET JE DONDER GODVER
quote:
niet te hard roepenquote:
Het had niet gek veel langer moeten duren of er waren echt doden gevallen, maar oke, solo resultatoquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar je vergunning is iig binnen![]()
![]()
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
wie is er daar de baas dan?
Dat duurt geen half uur normal hoor
wanneer is nou de planning dat je huis klaar is ?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het had niet gek veel langer moeten duren of er waren echt doden gevallen, maar oke, solo resultato
naja dec 2010?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wanneer is nou de planning dat je huis klaar is ?
Mijn ouders waren erbij, en ik moet altijd rustig blijven, anders heb je echt een probleem.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
ik bedoel dat ik ze zeker binnen 10 minuten de kamer uit geslagen zou hebben. ALS ik zelf de film zou hebben willen zien dan.
Nee? Dat is me dan even ontgaan. Ik vond het al zo rustig in mijn AT de hele dagquote:Op zondag 22 november 2009 17:03 schreef Fha het volgende:
@DaMart: het is je niet opgevallen dat fok er de halve dag uit heeft gelegen?
quote:Op zondag 22 november 2009 16:02 schreef DaMart het volgende:
Wat een rust hier vandaag. Heeft iedereen wat anders te doen of zo?.
Veeg me opquote:Op zondag 22 november 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee? Dat is me dan even ontgaan. Ik vond het al zo rustig in mijn AT de hele dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |