quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef L.no het volgende:
Nog knapperds die hier mee willen doen?
Lekkerste FOK! Hunk 2009
Ik meen het hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:46 schreef DjRex89 het volgende:
Slijmballen!
Bullshit. Jouw sig zegt zelfs dat jij cute bent.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het is dat mn webcam kapot is maar anders............
Dat heb ik toch ook helemaal niet nodigquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef L.no het volgende:
Ja verdomme.. moeilijk om Dean een adoratie-topic voor zichzelf te maken.
Dat beslis ik wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat heb ik toch ook helemaal niet nodig
Die is niet helemaal objectiefquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik meen het hoor!
[..]
Bullshit. Jouw sig zegt zelfs dat jij cute bent.
Why the fuck zou je FOK hunk willen worden. Sowieso, schoonheidscompetitiesquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:54 schreef L.no het volgende:
Isdatzo, Kuno, jna, Bootje... doen jullie wel mee?
Mja ik vind het zielig voor de andere deelnemers...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Why the fuck zou je FOK hunk willen worden. Sowieso, schoonheidscompetities![]()
![]()
Voor de lol natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Why the fuck zou je FOK hunk willen worden. Sowieso, schoonheidscompetities![]()
![]()
Ben ik misschien wel een beetje. Niet heel erg hoor. Geen gekleurde all-stars voor mij met hippe skinny jeans en gekleurde brillen. Of iets anders, gewoon normaalquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Voor de lol natuurlijk.![]()
Waarom krijg ik het gevoel dat jij een enorme alto bent..
Krijg je wel veel stemmenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zie het al voor me..
*foto Bootje84*
Kan goed strijken..
Nou, je hebt iig wel potentie nu ik je fobo lurk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ben ik misschien wel een beetje. Niet heel erg hoor. Geen gekleurde all-stars voor mij met hippe skinny jeans en gekleurde brillen. Of iets anders, gewoon normaalWel lang haar, en ik heb me al een tijd niet geschoren
Dit is heul geen TMO ofzo. Alleen naam + foto.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef Bootje84 het volgende:
Ik zie het al voor me..
*foto Bootje84*
Kan goed strijken..
Als iedereen mijn smaak heeft misschien wel ja.quote:
Kijk eens in US naar de wedstrijd die dáár nu aan de gang is. En nee, ik doe niet meequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:54 schreef L.no het volgende:
Dank je!~quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:11 schreef L.no het volgende:
Mja, ik ga zo werken.
Het lukte me wel om een paar minuten de sc levendig te maken.
Bye.![]()
Waarmee?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:54 schreef L.no het volgende:
Heerlijk, en ik ga NIET overwerken!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:13 schreef DjRex89 het volgende:
Oeh al 13min aan het 'overwerken'
AMDB nog lekker aan het werk?
Maar daar kan je niet meer aan meedoen..quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk eens in US naar de wedstrijd die dáár nu aan de gang is. En nee, ik doe niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |