Gecheckt en goedquote:Op zondag 22 november 2009 22:53 schreef starla het volgende:
Higgs boson
Een liefhebberquote:Op zondag 22 november 2009 22:44 schreef PhysicsRules het volgende:
Arthur Dent
Ford
Trillian
Beeblebox
En de boodschap was: 'Sorry for the Inconvenience'
Ik weet weinig van gitaren maar mijn oud buurjongen die gitaar speelde had het er altijd over dat verschillende merken gitaren allemaal een specifieke klank hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 23:53 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
Nieuwe vraag dan maar?
Wat is het kenmerk van een Gibson gitaar?
Haha, nee dat bedoel ik niet. Het is natuurlijk wel zo want ieder merk is identiek, elke gitaar is identiek. Ik heb het hier over een uiterlijk kenmerk(tevens een technisch kenmerk).quote:Op maandag 23 november 2009 00:11 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik weet weinig van gitaren maar mijn oud buurjongen die gitaar speelde had het er altijd over dat verschillende merken gitaren allemaal een specifieke klank hebben.
Persoonlijk hoor ik het niet maar alá
(Mijn eigen uitje gitaar spelen heeft nog geen jaar geduurd en m'n gitaar hangt nu al 6/7 jaar aan de muur)
Dus ik gooi het op klank
Hebben ze wel ja, maar niet elke Gibson heeft datquote:Op maandag 23 november 2009 00:22 schreef BasOne het volgende:
Geen idee, hebben ze die 8 - 12 snarige?
Nope, explorer is niet rondquote:
Niet allemaal, sommige wel hoor.quote:
Humbuckers, Ik keur het goed!quote:Op maandag 23 november 2009 00:59 schreef Hukkie het volgende:
Humbocks, iets met een warmer geluid dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |