Dit gaat dus nog gebeuren...? Een toekomstvisioen!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:17 schreef Spittie het volgende:
Rijd ik toen straks met mijn brommer (snorfiets) naar mijn werk.
Jawel ik heb dat 0900 nummer gebeld maar die vertelden mij dat zolang er geen gewonden zijn we gewoon een schadeformulier moesten invullen en als we die niet hadden dat we dat dan maar later moesten regelen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:20 schreef Versteendepeer het volgende:
Politie bellen is niet in je opgekomen?
Maakt niet uit, krijg er nu toch verzekeringscentjes voor...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wel slim dat je er vanuit gaat dat iedereen jou altijd voorrang geeft.
Met een beetje pech invalide maar wel met een paar centenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:22 schreef Spittie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, krijg er nu toch verzekeringscentjes voor...
Ik heb zijn nummerbord opgeschreven en heb een kaartje van een getuigen gekregen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:24 schreef DaveGrohl het volgende:
gegevens gecontroleerd, rijbewijs nummer opgeschreven?...blabla kut man. Heb zoiets ook een keer meegemaakt :S
Dat ding rijd maar 40 ofzo...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met een beetje pech invalide maar wel met een paar centen
Valt wel mee, het is niet het wiel maar de vering die nu scheef staat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Voorwiel scheef? Dat zal een beste klap zijn geweest, zo'n ding buigt niet zomaar
Alleen wat schade bij de achter wielkas, niets ernstigs.quote:
Net als bij een fiets is dat bij die troep, buig je zo weer rechtquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Voorwiel scheef? Dat zal een beste klap zijn geweest, zo'n ding buigt niet zomaar
Die komen niet zonder letselquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:20 schreef Versteendepeer het volgende:
Heel belangrijk, die getuigequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummerbord opgeschreven en heb een kaartje van een getuigen gekregen.
Als je een getuige hebt, zit het meestal wel goed. Meteen alles met je eigen verzekering regelen en die kerel aansprakelijk stellen. Niet op hem gaan zitten wachten of hem zelf benaderen; schiet niet op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik heb zijn nummerbord opgeschreven en heb een kaartje van een getuigen gekregen.
Het is ook een brommer(snorfiets).quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:37 schreef phpmystyle het volgende:
Op z'n minst opmerkelijk te noemen dat er nog geen FOK!kers geweest zijn om dit te posten
(scooter)
Dan nog.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is ook een brommer(snorfiets).
Eigen schuld dikke bult, ik vind dat je het helemaal zelf mag betalenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:17 schreef Spittie het volgende:
Rijd ik toen straks met mijn brommer (snorfiets) naar mijn werk. Haal ik alle auto's rechts in, over het fietspad, slaat er opeens een auto (redelijk dikke mercedes) rechtsaf. Had hem wel gezien maarja ik had voorrang dus ik dacht daar ook langs te gaan, maar in plaats daarvan klap ik er vol tegenaan. Er schieten me meteen mensen te hulp, maar ik had niet veel behalve een kapotte knie en last van m'n pols (mijn nieuwe broek en schoenen waren nog heel).
Mijn brommer had wel flink wat schade: Stuur scheef, voorwiel scheef, km teller kabel kapot, tankdop krom en hij starte niet meer.
Zaten we ons een beetje af te vragen hoe we dit nu moesten regelen. Zegt die vent in gebrekkig nederlands: Gewoon laten maken dit en dat, is misschien 20 euro. Dus ik zeg: 20 euro...Ik laat hem mooi taxeren en dan zullen we dat via jou verzekering moeten regelen. Wil die vent me vervolgens ter plekke contant gaan betalen...
We hadden allebei geen schadeformulier bij dus ik heb maar zijn gegevens laten opschrijven om het later alsnog te regelen.
Toen hij weg reed, slaagde mijn poging om mijn brommer alsnog te starten gelukkig, waardoor ik de reis naar mijn werk kon vervolgen.
Rechts inhalen en over het fietspad rijden![]()
Samenvatting: Ik klap op brommer tegen auto aan, die mij vervolgens 20 euro wil geven voor de schade...
Klacht: zie samenvatting.
Waar moet je die laten in een brommer?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Waarom heb je je schadeformulier niet bij je?
Jammer, als je dan toch een aanrijding hebt en het is zijn schuld.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef Spittie het volgende:
[..]
Alleen wat schade bij de achter wielkas, niets ernstigs.
Ik rijd ook Sc00Tah hoorquote:
Bmw is ook ordinair.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik rijd ook Sc00Tah hoorMaar voor bepaalde FOK!kers is dat minder. Je hoort immers in een bmw huppeldup rond te rijden.
Scooters zijn zo normaal tegenwoordig (brommers? wat is dat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waar moet je die laten in een brommer?
Een vuistregel in het Nederlands is om al die woorden zoveel mogelijk aan elkaar te schrijven. Dus vuistregel en niet vuist regel. edit: Endannietbijdehandgaandoenhequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:27 schreef Spittie het volgende:
Wat een taaljankerds hier allemaal zeg. Of is taaljankers wel los?![]()
In je binnenzak...?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waar moet je die laten in een brommer?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:20 schreef Versteendepeer het volgende:
Benen om voorwiel, stuur in je handen en hoppaquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:23 schreef Sm0keZ het volgende:
Achterwielkas?!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:30 schreef Spittie het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is niet het wiel maar de vering die nu scheef staat.
[..]
Alleen wat schade bij de achter wielkas, niets ernstigs.
Ik weet niet hoe dat in Maastricht zit, maar in Eindhoven verkoopt bijna ieder tankstation brommermix.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Scooters zijn zo normaal tegenwoordig (brommers? wat is dat?) dat je zelfs geen brommerbenzine (mix dus) in de buurt kunt vinden
Ik weet het, maar ik heb wilde zo graag mijn verhaal kwijt dat ik er niet aan gedacht heb. Vergeef je me?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:50 schreef Waldkorn het volgende:
[..]
Een vuistregel in het Nederlands is om al die woorden zoveel mogelijk aan elkaar te schrijven. Dus vuistregel en niet vuist regel. edit: Endannietbijdehandgaandoenhe
Even doorlezen a.u.b.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef fs180 het volgende:
Mag ik jou ook als getuige opgeven?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:58 schreef fs180 het volgende:
[..]
Achterwielkas?!
Of de auto reed achteruit, of ts is zo blind als een varken en kan niet met zijn bromfiets (ja bromfiets, is het woord, niet brommer!)![]()
Leer eerst rijden
Rijdt daar dan ook niet!quote:
Ik had zijn gegevens, zijn nummerbord en een getuige...quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:00 schreef fs180 het volgende:
Jij neemt er genoegen mee dat ze niet komen, als ali mij geld aan zou bieden (20 euro) voor de schade zou ik sowieso nog eens bellen
Ik dacht dat het een goed verhaal zou worden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:17 schreef Spittie het volgende:
maar ik had niet veel behalve een kapotte knie en last van m'n pols (mijn nieuwe broek en schoenen waren nog heel).
Verzekering maakt niets uit. Niets. (zie ook mijn edit)quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:02 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik had zijn gegevens, zijn nummerbord en een getuige...
En om je gerust te stellen: volgens de website van het RDW is hij gewoon verzekerd.
Jij vroeg ernaar!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:58 schreef Spittie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik heb wilde zo graag mijn verhaal kwijt dat ik er niet aan gedacht heb. Vergeef je me?
Goed gedaan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:58 schreef Spittie het volgende:
[..]
Mag ik jou ook als getuige opgeven?
Ooit van een remweg gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |