Rijd ik toen straks met mijn brommer (snorfiets) naar mijn werk. Haal ik alle auto's rechts in, over het fietspad, slaat er opeens een auto (redelijk dikke mercedes) rechtsaf. Had hem wel gezien maarja ik had voorrang dus ik dacht daar ook langs te gaan, maar in plaats daarvan klap ik er vol tegenaan. Er schieten me meteen mensen te hulp, maar ik had niet veel behalve een kapotte knie en last van m'n pols (mijn nieuwe broek en schoenen waren nog heel

).
Mijn brommer had wel flink wat schade: Stuur scheef, voorwiel scheef, km teller kabel kapot, tankdop krom en hij starte niet meer.
Zaten we ons een beetje af te vragen hoe we dit nu moesten regelen. Zegt die vent in gebrekkig nederlands: Gewoon laten maken dit en dat, is misschien 20 euro. Dus ik zeg: 20 euro...

Ik laat hem mooi taxeren en dan zullen we dat via jou verzekering moeten regelen. Wil die vent me vervolgens ter plekke contant gaan betalen...
We hadden allebei geen schadeformulier bij dus ik heb maar zijn gegevens laten opschrijven om het later alsnog te regelen.
Toen hij weg reed, slaagde mijn poging om mijn brommer alsnog te starten gelukkig, waardoor ik de reis naar mijn werk kon vervolgen.
Samenvatting: Ik klap op brommer tegen auto aan, die mij vervolgens 20 euro wil geven voor de schade...
Klacht: zie samenvatting.