Hierin staat dus dat ik het spel vrijdag/zaterdag krijg. Vandaag zat hij weer niet bij de post dus dan wordt het zaterdag.Vandaag heb ik ook de bevestigingsmail gekregen dat hij verzonden is. Als de levertijd 1-2 dagen is dan zou het spel dus op uiterlijk dinsdag verzonden moeten worden en zou ik hem woensdag/donderdag binnen kunnen krijgen, dat ligt maar net er aan hoe snel TNT is.quote:Beste *****,
We hadden hem inderdaad al eerder weer op voorraad verwacht, maar een levering met onze Modern Warfare 2's is verloren gegaan in de post. We hebben hem dus nogmaals moeten bestellen en omdat het uit Engeland komt, duurt dit allemaal extra lang. Hij is vandaag nog niet binnen gekomen, dus hij komt morgen nog niet bij je binnen. Ik verwacht dat het vrijdag/zaterdag wordt. Mijn excuses voor het ongemak.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Of wacht gewoon nog tot maandag, dan weet je het zeker...
pfff damn heeft niemand mee geduld zeg....
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:05 schreef Mark het volgende:
Uit een ander topic, maar ook hier van toepassing:
[..]
Als ze er niet aan voldoen moet je dat aan hun melden en ze de gelegenheid geven al;snog na te komen. Dat heb jij gedaan waarop hun vrijdag/zaterdag hebben aangegeven. Dat halen ze.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef Dropdown het volgende:
[..]_!
Ik heb wel geduld, maar niet als ik 2 keer zo lang moet wachten. De levertijd was afgesproken bij betaling, en afspraak is afspraak, ook in de bedrijfswereld, niet waar.
Klopt, maar het kan nou eenmaal wel eens zijn dat er een vertraging ontstaat. In dit geval was dat waarschijnlijk buiten hun schuld om. Ze zijn je in principe niets verschuldigd. Wel zou er volgens mij echt iets over in hun voorwaarden moeten staan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef Dropdown het volgende:
[..]_!
Ik heb wel geduld, maar niet als ik 2 keer zo lang moet wachten. De levertijd was afgesproken bij betaling, en afspraak is afspraak, ook in de bedrijfswereld, niet waar.
Ze houden mij op de hoogte nadat ik hun een mail heb gestuurd, anders hadden ze helemaal niets laten horen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef karr-1 het volgende:
Het lijkt wel alsof niemand meer gedudl heeft vandaag de dag. Alles moet meteen de volgende dag in de bus liggen. Ze houden je netjes op de hoogte, dat is al heel wat.
Klopt, maar dat hoeven ze ook niet. Het is niet dat je het spel nooit meer krijgt, je krijgt het alleen wat later. En dat is te wijten aan oorzaken die buiten hun schuld liggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:13 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ze houden mij op de hoogte nadat ik hun een mail heb gestuurd, anders hadden ze helemaal niets laten horen.
Het is dan wel zo netjes om er even een mailing naar al je klanten uit te sturen die dat spel besteld hebben. Bol.com deed dat bij de keren dat ze een vertraagde levering hadden wel netjes bij mij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeven ze ook niet. Het is niet dat je het spel nooit meer krijgt, je krijgt het alleen wat later. En dat is te wijten aan oorzaken die buiten hun schuld liggen.
Het hoeft niet maar is wel zo netjes, gelukkig zijn er wel steeds meer bedrijven die het nut hiervan in zien. Als iets te laat komt is het vrij normaal (ook al word dat nog niet echt vaak gedaan) om even de klant hierover in te lichten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeven ze ook niet. Het is niet dat je het spel nooit meer krijgt, je krijgt het alleen wat later. En dat is te wijten aan oorzaken die buiten hun schuld liggen.
Dat het netjes is ben ik geheel met je eens, maar TS doet het voorkomen alsof het een verplichting zou zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is dan wel zo netjes om er even een mailing naar al je klanten uit te sturen die dat spel besteld hebben. Bol.com deed dat bij de keren dat ze een vertraagde levering hadden wel netjes bij mij.
En natuurlijk het ongelofelijke asociale gedrag dat ze er gelijk een slaatje uit willen slaan en geld willen zien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:11 schreef karr-1 het volgende:
Het lijkt wel alsof niemand meer gedudl heeft vandaag de dag. Alles moet meteen de volgende dag in de bus liggen. Ze houden je netjes op de hoogte, dat is al heel wat.
Ehm, andersom is het toch ook? Als ik te laat betaal wil een bedrijf toch ook meteen extra centen zien?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:02 schreef Sakura het volgende:
[..]
En natuurlijk het ongelofelijke asociale gedrag dat ze er gelijk een slaatje uit willen slaan en geld willen zien.
Gatver, ik kots op dat soort achterlijke asociale tokkie volk![]()
![]()
![]()
![]()
Meestal niet hoor, dan komt er eerst nog een herinnering of je alsnog wil betalen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:06 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ehm, andersom is het toch ook? Als ik te laat betaal wil een bedrijf toch ook meteen extra centen zien?
Zover ik weet sturen ze dan niet gelijk een deurwaarder en laten beslag leggen op je inboedel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:06 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ehm, andersom is het toch ook? Als ik te laat betaal wil een bedrijf toch ook meteen extra centen zien?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:12 schreef Sakura het volgende:
[..]
Zover ik weet sturen ze dan niet gelijk een deurwaarder en laten beslag leggen op je inboedel.
Ze sturen je gewoon netjes een herinnering en vragen je alsnog te betalen, zelfs zonder boete voor het te laat betalen.
Maar ja, wat ik al schreef, je hebt altijd weer tokkie volk wat er gelijk een slaatje uit probeert te slaan.
En welke kosten heb jij gemaakt omdat je dat spelletje te later dan je dacht (maar nog steeds volledig volgens hun leveringsvooraarden) binnen kreeg?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:13 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Ik heb het niet over deurwaarders... zo'n herinnering kost je meestal geld, vaak zat meegemaakt.
Die betaal ik dan ook altijd, vind het niet netjes om niet op tijd te betalen, dus daar val ik niet over, maar vaak worden die kosten gewoon in rekening gebracht.
Daar had ik het niet over, ik zeg niet dat TS gelijk heeft, maar ik nuanceerde je opmerking even.quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:21 schreef Sakura het volgende:
[..]
En welke kosten heb jij gemaakt omdat je dat spelletje te later dan je dacht (maar nog steeds volledig volgens hun leveringsvooraarden) binnen kreeg?
Oeps ik dacht dat ik op TS reageerdequote:Op vrijdag 20 november 2009 17:24 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Daar had ik het niet over, ik zeg niet dat TS gelijk heeft, maar ik nuanceerde je opmerking even.
Haha, je hebt wel geduld, maar het moet geen 4 dagen in plaats van 2 dagen duren. Als je hem echt snel had willen hebben had je hem bij een goede shop moeten bestellen. Ik had COD:MW2 lekker op de dag dat hij uitkwam in de bus liggen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:07 schreef Dropdown het volgende:
[..]_!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:02 schreef Sakura het volgende:
[..]
En natuurlijk het ongelofelijke asociale gedrag dat ze er gelijk een slaatje uit willen slaan en geld willen zien.
Gatver, ik kots op dat soort achterlijke asociale tokkie volk![]()
![]()
![]()
![]()
En dan nog, ook al leveren ze later dan ze beloven, ze zullen dat niet expres doen, en dan is het gewoon een asociale tokkie mentaliteit om gelijk maar geld te willen zien.quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:43 schreef AryaMehr het volgende:
Niet als nakoming nog mogelijk is en jij geen enkele schade hebt geleden m.b.t. de te late nakoming levering volgens hun leveringsvooraarden van het product.
Sakura, ik ben het geheel met je eensquote:Op zaterdag 21 november 2009 08:03 schreef Sakura het volgende:
[..]
En dan nog, ook al leveren ze later dan ze beloven, ze zullen dat niet expres doen, en dan is het gewoon een asociale tokkie mentaliteit om gelijk maar geld te willen zien.
Ik kan het niet genoeg herhalen, ik kots op dat soort tokkie volk![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |