abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74900757
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook nooit, waarom wil je terug naar een land waar je met de dood bedreigd bent? Of zou het zo'n vaart niet gelopen hebben en waren het toch gewoon gelukszoekers?
Echte asielzoekers zijn er volgens mij bijna niet.
Ik hou het op gelukszoekers
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_74903400
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef qonmann het volgende:

[..]

Echte asielzoekers zijn er volgens mij bijna niet.
Ik hou het op gelukszoekers
Klopt. Die negers uit Afrika, met al die burgeroorlogen, die wél echte asielzoekers zijn, zijn ook dankbaar dat ze hier mogen wonen en werken. Die integreren ook goed meestal (ik ken er een paar )
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_74905295
Goh, nee, echt?

Misschien moeten Nederlanders eens het boekje "de ondergang van Nederland" lezen, want blijkbaar snappen ze het na 20 jaar nog steeds niet.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_74905864
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Moet je ook nog weten wat er aan bijstand aan autochtonen wordt uitgekeerd, anders is er niet te zeggen of dit nu veel of weinig is natuurlijk.
Ook interessant maar een reden om geen GP te willen hebben kan natuurlijk zijn dat de huidige autochtone bevolking al miljarden kost. (Maar dan wordt je al gezien als een aanhanger van Wilders.)
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')