Inderdaad dat is de kern van het probleem. Je wilt niet weten hoeveel die 1.3 miljoen nieuwe nederlanders ieder jaar kosten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:06 schreef LXIV het volgende:
Ach, iedereen maakt zo'n ophef over die GP-ers. Dat zijn er maar 26500 over al die jaren in de aanloop er naar toe.
Weet je hoeveel de totale immigratie in Nederland per jaar is? In 2008 (recordjaar) ongeveer 140.000. En dit jaar zit het er naar uit dat (dankzij het beleid van Albayrak) er weer een nieuw record gebroken gaat worden.
Laten we dit dan voor het gemak eens op 1.300.000 per 10 jaar stellen. (Hopelijk is de groei gestopt). Dan staan die 26K "gezichten" daar toch helemaal niet mee in verhouding? Dat is precies 2%! Helemaal en totaal niks dus! En dan reken ik alle natuurlijke aanwas niet eens mee, want dat zullen de 26K gezichten ook wel hebben.
OMGquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:58 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Bericht uit 2008
in 2009 stijgt dit naar 66 miljoen euro, om vervolgens te dalen naar 45 miljoen euro per jaar, omdat mensen werk vinden.
Uhuh.
http://www.nu.nl/economie(...)t-meer-bijstand.html
Vergeet niet dat de PVDA er is voor de arbeiders in dit landquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:26 schreef deedeetee het volgende:
Zonde van het geld, vind het geen stijl dat wij moeten werken en belasting betalen om zo'n stel klaplopers * humaan * te behandelen.
Zeer veel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:54 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Inderdaad dat is de kern van het probleem. Je wilt niet weten hoeveel die 1.3 miljoen nieuwe nederlanders ieder jaar kosten.
Dankzij dit "sociale" beleid wordt ons sociale stelsel onhoudbaar. Misschien moet links Nederland DAAR eens over nadenken.
quote:In 'Binnen zonder kloppen' betoogt Lakeman dat de vestiging van Turken en Marrokanen in Nederland de staat sinds 1974 ten minste zeventig miljard gulden heeft gekost. ,,Wanneer men de rente meetelt [...] bedragen de kosten het dubbele.'' Hoe Lakeman exact tot zijn becijfering komt, valt uit de tekst niet op te maken. Als belangrijkste kostenposten noemt hij de sociale uitkeringen, de kinderbijslag, de gezondheidszorg en de huursubsidies, maar ook de opvang in gevangenissen. Ook refereert hij aan de miljarden kostende opvang van asielzoekers en de immigratie vanuit Suriname, waarbij niet duidelijk is of Lakeman die bedragen ook laat meetellen in de eerdergenoemde zeventig miljard.
Nog gekker is dat als de verblijfsstatus en de uitkering eenmaal gegarandeerd zijn, de hele familie weer vrolijk in de zomer op vakantie gaat in het gruwelland van herkomst.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
28.000 inmiddels en Albayrak heeft alweer een paar honderd extra schrijnende gevallen erbij gevonden
Als die inmiddels hun status, huisje en uitkerinkje hebben, kunnen ze beginnen met het importeren van de vrouw en kids. Het gekke is altijd dat zo een kerel halsoverkop moest vluchten vanwege het oorlogsgeweld, terwijl de rest van de familie gewoon lekker zit te wachten tot Hamidou het sein op groen zet voor de overtocht.
Dat begrijp ik ook nooit, waarom wil je terug naar een land waar je met de dood bedreigd bent? Of zou het zo'n vaart niet gelopen hebben en waren het toch gewoon gelukszoekers?quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nog gekker is dat als de verblijfsstatus en de uitkering eenmaal gegarandeerd zijn, de hele familie weer vrolijk in de zomer op vakantie gaat in het gruwelland van herkomst.
En bij terugkomst weer een paar familieleden if dorpsgenoten introduceert bij de IND. Dat kun je zelfs in de statistieken terugzien, de maanden augustus en september zijn altijd recordmaanden wat integratie betreft.
Ja dat heb ik dus ook nooit begrepen. Nouja eigenlijk zijn het gewoon een stelletje profiteurs en ik kan ze nog niet eens ongelijk geven ook. Het wordt ze toch in hun schoot geworpen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nog gekker is dat als de verblijfsstatus en de uitkering eenmaal gegarandeerd zijn, de hele familie weer vrolijk in de zomer op vakantie gaat in het gruwelland van herkomst.
Echte asielzoekers zijn er volgens mij bijna niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook nooit, waarom wil je terug naar een land waar je met de dood bedreigd bent? Of zou het zo'n vaart niet gelopen hebben en waren het toch gewoon gelukszoekers?
Klopt. Die negers uit Afrika, met al die burgeroorlogen, die wél echte asielzoekers zijn, zijn ook dankbaar dat ze hier mogen wonen en werken. Die integreren ook goed meestal (ik ken er een paarquote:Op vrijdag 20 november 2009 23:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
Echte asielzoekers zijn er volgens mij bijna niet.
Ik hou het op gelukszoekers
Ook interessant maar een reden om geen GP te willen hebben kan natuurlijk zijn dat de huidige autochtone bevolking al miljarden kost. (Maar dan wordt je al gezien als een aanhanger van Wilders.)quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:51 schreef LangeTabbetje het volgende:
Moet je ook nog weten wat er aan bijstand aan autochtonen wordt uitgekeerd, anders is er niet te zeggen of dit nu veel of weinig is natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |