Da's toevallig, ik had net zoiets in gedachten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:20 schreef sc00p het volgende:
Je doet je username weer eens eer aan.
Het NoShitSherlock gehalte was niet hoog dit keer. Want een banner hoort gewoon weg te gaan als je op het kruisje klikt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da's toevallig, ik had net zoiets in gedachten.
Installeer een knappe browser en click-to-flash of een ad-blocker, laatstgenoemde zijn de meeste webmasters alleen niet blij mee.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Het NoShitSherlock gehalte was niet hoog dit keer. Want een banner hoort gewoon weg te gaan als je op het kruisje klikt.
No shit, Sherlock.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:22 schreef NoShitSherlock het volgende:
Het NoShitSherlock gehalte was niet hoog dit keer. Want een banner hoort gewoon weg te gaan als je op het kruisje klikt.
TS gebruikt windowsquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:19 schreef NoShitSherlock het volgende:
Werkelijk een misdadige vorm van reclame maken is dat zeg!Die tering banner van Philips op de frontpage neemt heel je scherm in beslag en als je het dan probeert weg te klikken dan werkt dat dus niet he. Dan kom je gewoon op die site. Ik kan mij indenken dat Danny in geldnood zit, maar dat hij zo diep zit dat had ik niet verwacht.
Dus TS klikt 20 keer op dat kruisje , krijgt TS opeens 20 pop up schermpjes in zijn browser balk waarna TS zijn browser vast loopt en TS vervolgens een crtl-alt-del commando moet uitvoeren om zijn browser weer te herstarten. En dit terwijl TS een laten we zeggen Uber PC heeft met alles erop en eraan. Het soort pc die het niet verdient op deze wijze vernederd te worden.
En als je op sluiten drukt, opent ie alsnog een venster.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:51 schreef Metalfrost het volgende:
Er staat 'sluiten' in de rechterbovenhoek. Vooralsnog moet je blij zijn dat Danny FOK! overeind heeft gehouden, zodat jij met de domme rotkop nog kan praten met de community.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |