Rel is hier te lezen:quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:55 schreef Symer het volgende:
Iemand al wat gehoord?
Ik zie Jensen steeds voorbij komen in de reclameblokken van rtl5 en ik hoorde dat er weer een rel gaande is, dat betekend toch dat het binnenkort weer op tv is ofniet?
toch was de tijd met Jeroen Kijk in de Vegte en zijn persiflages van Beatrix, Wim-lex, Katja Schuurmans, Piet Paulusma en Gerart Jolink (ja met een t en een k) e.d. meesterlijkquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is het geen grap?
Zit nu die radio fragmenten met Reinout te luisteren![]()
Bassie, Froger, Maarten Spanjer en telefoon terreur heb ik al 100x gehoord
Maarten Spanjerquote:Op zaterdag 27 februari 2010 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is het geen grap?
Zit nu die radio fragmenten met Reinout te luisteren![]()
Bassie, Froger, Maarten Spanjer en telefoon terreur heb ik al 100x gehoord
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:09 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Maarten Spanjer![]()
Met de vakantie special![]()
en Maarten tegen Jan P. "heh man, wat zit je nou te zeiken! Achterlijke idioot! Ga iemand anders lastigvalllen idioot" (ongeveer)
quote:Je hebt een nieuw bericht van Robert Jensen!
Het onderwerp is "JENSEN TERUG OP TV!!".
"Hey everybody!
Gordon Ramsay is donderdag te gast in de eerste aflevering van de nieuwe serie Jensen!
Het is het scherpste, en pittigste gesprek uit mijn carriere!
We bespreken zijn plastische chirugie, de rel in Australie, de problemen prive en zakelijk en zijn bijzonder succesvolle tv programma?s.....
En zoals we Ramsay kennen...alles super eerlijk en op het SCHERPST van de snede!!
Kijk op SNAFU.nl voor de promo!
Donderdag om 22.00 uur op RTL 5, dat moet je zien!
Groet,
Robert"
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:31 schreef Urquhart het volgende:
Vanaf volgende week op de vrijdagavond Snafu TV, dat schijnt een soort RTL Boulevard te zijn maar dan met Jensen en Jan Paparazzi achter een desk, die vervolgens heel bekend Nederland door het slijk halen
Daar kijk ik wel naar uit
Grappen? Het is één grote slijmpartij, ik zit met kromme tenen te kijken dan. Afschuwelijke TV.quote:Op donderdag 1 april 2010 09:31 schreef Ronaldsen het volgende:
en zijn z'n grappen niet zo hard als normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |