abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74876303
vervolg op Waar gáát het over?

en de laatste post van moi:
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 05:13 schreef amaranta het volgende:
Wat voor boeken Pinq?
allerlei. een zooi nlse romans, en ook wat engelse de box van the hitchhikersguide een deel van de serie van lemony snickets unfortunate events die boeken zijn zó gaaf en mooi nog wat boeken voor max. En een doosje met een boekje + cd van Peter & the Wolf geillustreerd door bono maar tis hip. Ik hou er zo van!
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:08 schreef Incantrix het volgende:
Oeh, dat klinkt goed! (En zwaar, hopelijk had je wel iets met wieltjes bij je om het allemaal in te doen )
haha, ja ze hadden van die rolmandjes. (we hadden ze beide helemaal vol ) en voor de weg naar huis hadden we een auto
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74876335
hitchhikersguide is zo idioot en grappig

Ik ben blij Zomaar
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:50:14 #3
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74876343
een bankje van (b)oeke(n) moest dat zijn, zeker! wat heerlijk zo'n stapel nieuwe boeken tegelijk, pinq. kun je een flinke tijd mee vooruit!
in de haak.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:00:53 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74876546
Oh men... wat een dag... en het is pas 9 uur...
Het begon met een zeer wakker kind om 5 uur, die om 7 uur niet meer te genieten was, vervolgens vond ik mezelf de stomste mama ter wereld omdat ik hem 'vervelend' vond. Hij wilde uiteraard niet meer slapen dus dan maar naar beneden waar hij, geloof het of niet, de sambaballen uit koos om mee te gaan spelen. Die heb ik inmiddels op een onbewaakt moment achterover gedrukt
En toen ging ik net even stofzuigen want Just_Me komt zo op kraamvisite en vanmiddag komt Bodpa ook nog even langs en toen vond ik een kadootje van de poes. Die heeft gewoon in de woonkamer zitten k*kken ergens gisteren of vannacht.

We hebben dus vanaf nu 2 buitenkatten. De ene bivakkeerde al vrijwel altijd buiten vanwege in huis piesen en Mowgli mag hem nu gezelschap gaan houden.
Zelfs nu kan ik het niet over mijn hart verkrijgen ze weg te doen. Terwijl ik er eigenlijk echt wel heel erg klaar mee ben.

Pffff, is het al 22.00?
Ga nu maar eens lekker lopend een boodschapje doen, even frisse neus halen.
pi_74876595
Oi BE
Dan zou ik ook niet blij zijn nu hoor!

Boodschappen doen is goed plan, ben je ff in een andere omgeving
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:13:29 #6
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74876787
Zeg Pinq Bono is niet

Be, gelukkig komen er leuke mensen lags om de ochtend te compenseren
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74876827
Be wat een rottige ochtend heb jij al achter de rug.
pi_74877009
BE herkenbaar verhaal. Na een bijzonder slechte nacht was ik vanmorgen best blij met het KDV. Helaas wil dat ook zeggen dat ik op mijn werk zit tot 17 uur
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74877050
Zo, goedemorgen BE! De rest van de dag wordt vast beter.

Hier begon de dag ook vroeg, Fee heeft wel in haar eigen bedje geslapen vannacht maar was al om half 6 wakker. Vervolgens ben ik met haar nog weer gaan slapen van half 7 tot half 8. Ive werd ook om half 8 wakker.

Oooh, wat een boeken! Boeken shoppen is zo leuk! (En die Peter de Wolf heb ik ook, met Bono boekje)
pi_74877054
Aaaah, BE, dat is niks niet leuk! Kattenzooi lijkt me ook echt bah!
Maar onzin natuurlijk dat je je zoon niet even een klein beetje 'vervelend' (of tijdelijk een beetje boel) mag vinden. Komt in de beste families voor. Maar ik hoop dat de dag verder vooral veel fijns voor je in petto heeft!

Ik was ook zo vroeg wakker, om 4.55 uur.
Niet leuk! Heb net hardgelopen, dat kostte ook best wat kruim. Nu maar vliegen naar mijn werk en daar eens even lekker rustig aan doen.
pi_74877161
Lemony Snicket !
Wij hebben 4 overvolle boekenkasten (bijna alle muren zijn ermee volgeplempt) en bovenop de keukenskastjes ligt ook nog een hele zooi
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:33:37 #12
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877165
aaargh, wat vervelend zulke poezelige 'verrassingen'... en doe de groeten aan just_me, BE!

m'n dochter is nog steeds ziek, ik raak aardig uitgeput van 't voortdurend maar zorgen en bezorgd zijn en weinig slapen omdat zij zo onrustig slaapt en veel moet hoesten. 't arme krummeltje, dit is dag 7 al en nog steeds heeft ze behoorlijk hoge koorts... gisteren heeft de huisarts wel even naar d'r gekeken en o.a. longontsteking uitgesloten. maar pfff, 't is nu echt tijd dat ze opknapt hoor.
zoons klas werd vanmorgen verdeeld over andere klassen omdat hun juf nu ook al geveld is (de 4e juf deze week). 't grijpt op dit moment aardig om zich heen hier op school! er zijn klassen waar meer dan de helft van de kinderen ziek is. ik had 'm net zo lief weer mee naar huis genomen maar dat mag niet meer zomaar, als ze 6 zijn...
in de haak.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:34:42 #13
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877192
mevrouwvandalen wat ontzettend knap dat je dat hardlopen op zo'n moment nog wel kunt opbrengen. dat zou hier echt als eerste vervallen, vrees ik, als ik zo weinig geslapen had.
in de haak.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:36:28 #14
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74877221
Pinquit, Lemony Snicket!! En the Hitchhikers Guide Me like!

BE, dat lijkt me erg vervelend.. Succes ermee.

Ik ga nog maar even een tukje doen denk ik, mijn spelletje is er toch nog niet
3!
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:40:44 #15
108648 cattie
lieve moeder
pi_74877323
Gisteren had ik trouwens mijn eerste Foklustrum, ik ben alweer 5 jaar geregistreerd! En gisteren was ik 11 jaar samen met mijn man.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:42:34 #16
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74877383
Gefeliciteerd cattie!
En BE héél veel plezier met Just_Me!
pi_74877453
Gefeliciteerd Cattie
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:47:31 #18
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877487
cattie, gefeliciteerd! enne... was de dag van jullie 6-jarig samenzijn aanleiding om je op fok! te registreren?
in de haak.
pi_74877495
Och gos, dat arme breiwerkje van je, trui! Zo lang al ziek! Sterkte hoor en beterschap voor haar!

Oh ja, nog even rechtzetten: ík ga niet naar Oerol, hoor! Oeke en renzell dus wel misschien! Maar ik doe de publiciteit voor de première en eerste voorstellingen, de tour daarna stroomt natuurlijk gewoon helemaal vlekkeloos vol met publiek. Vanwege briljante recensies in De Bladen, de formidabele regie en verbluffende vormgeving uiteraard.
pi_74877516
Van harte, cattie!
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:49:38 #21
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74877536
Oerol!
en dat klinkt als goed teamwerk, MvD!
in de haak.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:53:53 #22
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74877616
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:33 schreef trui het volgende:
aaargh, wat vervelend zulke poezelige 'verrassingen'... en doe de groeten aan just_me, BE!

m'n dochter is nog steeds ziek, ik raak aardig uitgeput van 't voortdurend maar zorgen en bezorgd zijn en weinig slapen omdat zij zo onrustig slaapt en veel moet hoesten. 't arme krummeltje, dit is dag 7 al en nog steeds heeft ze behoorlijk hoge koorts... gisteren heeft de huisarts wel even naar d'r gekeken en o.a. longontsteking uitgesloten. maar pfff, 't is nu echt tijd dat ze opknapt hoor.
zoons klas werd vanmorgen verdeeld over andere klassen omdat hun juf nu ook al geveld is (de 4e juf deze week). 't grijpt op dit moment aardig om zich heen hier op school! er zijn klassen waar meer dan de helft van de kinderen ziek is. ik had 'm net zo lief weer mee naar huis genomen maar dat mag niet meer zomaar, als ze 6 zijn...
Wat vervelend Trui! En al 7 dagen koorts, dan moet ze ook echt daarna nog best bijkomen denk ik, het neemt zo van je, koorts.
Hier op school ook veel zieken, in de klas van middelste waren er nog maar 6 van de 24. en ja, thuishouden heeft geen zin, de dag vóór je het krijgt ben je het besmettelijkst, dus als er zoveel zieken al zijn had ie ruimschoots de tijd om het al te krijgen.

En diep respect voor MvD! gewoon doorgaan met hardlopen. Echt knap. zoveel wilskracht heb ik niet.
Cattie van harte met je lustrums! door je post bedacht ik me dat ik Easy nog moet feliciteren met afgelopen zondag.
En Be, slechter kan het iig niet worden vandaag. Fijn dat het al achter de rug is nietwaar.

Ik heb een Pietje op de bank met vrij. Als hij niet naar school hoeft loopt ie in zijn Pietenpak. Met zijn knuf op de bank voor het wonderteam. Heb er net 25 foto's van gemaakt. Het gaat zo snel allemaal.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74877617
ff vanuit de auto,
Goeiemorgen BE hopelijk gaat de rest vd dag wel van een leien dakje
Cattie gefeliciteerd
Boeken shoppen is tof.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:54:03 #24
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74877622
Hier iook even een GIL , den haag mensen die zeker naar de meet komen hier ??
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74877656
Dat is geen prettig begin van de dag BE!

Wij ehbben een familieuitje naar de ha. erop zitten. M heeft dus toch de mex. griep, Ambers oren zijn nog wel wat rood maar het gaat al wat beter, Tess heeft de huid van haar vader: exceem en ik heb knallende koppijn en ben kotsmisselijk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')