quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:33 schreef trui het volgende:aaargh, wat vervelend zulke poezelige 'verrassingen'...

en doe de groeten aan just_me, BE!

m'n dochter is nog steeds ziek, ik raak aardig uitgeput van 't voortdurend maar zorgen en bezorgd zijn en weinig slapen omdat zij zo onrustig slaapt en veel moet hoesten. 't arme krummeltje, dit is dag 7 al en nog steeds heeft ze behoorlijk hoge koorts... gisteren heeft de huisarts wel even naar d'r gekeken en o.a. longontsteking uitgesloten. maar pfff, 't is nu echt tijd dat ze opknapt hoor.
zoons klas werd vanmorgen verdeeld over andere klassen omdat hun juf nu ook al geveld is (de 4e juf deze week). 't grijpt op dit moment aardig om zich heen hier op school! er zijn klassen waar meer dan de helft van de kinderen ziek is.

ik had 'm net zo lief weer mee naar huis genomen maar dat mag niet meer zomaar, als ze 6 zijn...
Wat vervelend Trui! En al 7 dagen koorts, dan moet ze ook echt daarna nog best bijkomen denk ik, het neemt zo van je, koorts.
Hier op school ook veel zieken, in de klas van middelste waren er nog maar 6 van de 24.

en ja, thuishouden heeft geen zin, de dag vóór je het krijgt ben je het besmettelijkst, dus als er zoveel zieken al zijn had ie ruimschoots de tijd om het al te krijgen.
En diep respect voor MvD!

gewoon doorgaan met hardlopen. Echt knap. zoveel wilskracht heb ik niet.
Cattie van harte met je lustrums!
door je post bedacht ik me dat ik Easy nog moet feliciteren met afgelopen zondag.
En Be, slechter kan het iig niet worden vandaag.

Fijn dat het al achter de rug is nietwaar.
Ik heb een Pietje op de bank met vrij. Als hij niet naar school hoeft loopt ie in zijn Pietenpak.

Met zijn knuf op de bank voor het wonderteam.

Heb er net 25 foto's van gemaakt.

Het gaat zo snel allemaal.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.